Jump to content

Map IV


appeltree

Recommended Posts

http://nl.wikigta.org/wiki/Liberty_City_%28GTA_IV%29

Kaartje staat er, en:

"De stad is de grootste stad die GTA tot dusver gekend heeft. De stad is niet zo groot als de gehele staat San Andreas uit GTA San Andreas, maar dit wordt gecompenseerd door het feit dat Liberty City geen uitgestrekte lege gebieden zoals woestijn heeft."

Metro is er niet, correct me if i'm wrong.

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

http://nl.wikigta.org/wiki/Liberty_City_%28GTA_IV%29

Kaartje staat er, en:

"De stad is de grootste stad die GTA tot dusver gekend heeft. De stad is niet zo groot als de gehele staat San Andreas uit GTA San Andreas, maar dit wordt gecompenseerd door het feit dat Liberty City geen uitgestrekte lege gebieden zoals woestijn heeft."

Metro is er niet, correct me if i'm wrong.

Er is wel degelijk een metro systeem! Vrij groot zelfs!

Link to comment
Delen op andere websites

Als je GTAIV legaal heb gekocht krijg je er toch altijd een map bij... Op de ene kant staan de straten erg duidelijk afgebeeld samen met de winkels etc. En als je de kaart dan omdraaid zie je een kaart van de stad samen met het gehele metro systeem.

Link to comment
Delen op andere websites

map is zonder meer groter dan san andreas, iedergeval dat gevoel heb ik toch. Wel mis ik een beetje die mooie rustige bossen, of de woestijn.

Op mijn kaart(meegeleverde met spel) staat dat Alderney niet bij liberty city hoort. Maar is dat ook op new-york gebasseerd?(ben daar nog niet, dus nog niet goed kunnen zien)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is absoluut een hele grote metro daarvoor kreeg je zelfs bij ht hoesje een kaart met speciaal alleen de metro

:cya:

Ik heb het spel zelf niet (ik wacht op een eventuele PC release); ik eigenlijk dacht dat de metro afwezig was in GTA IV. In ieder geval nu opgehelderd. _O_

Bewerkt: door Foxr
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...