Jump to content

Vergelijking Grand Theft Auto IV

Recommended Posts

Geplaatst:

http://www.gametrailers.com/player/33469.html#comments_top

eigenlijk vind ik gametrailers microsoft billenlikkers, maar om fanboy reacties te voorkomen geef ik mijn mening:

De xbox360 versie is een beetje scherper, en heeft verder ''zicht'' in dit filmpje, daar valt niet over de discussieren, maar de PlayStation3 versie heeft warmere kleuren en minder lange laadtijden (zoals op dit filmpje duidelijk te zien is: http://www.videogamer.com/features/article...-2008-389.html)

Toch een aanmerking op het filmpje van gametrailers: Bij het helikopter gedeelte, zie je ineens bij de Getalife building dat hij tevoorschijn schiet! hoe xboxbillenlikker kun je zijn kom op zeg, ik heb dat nog nooit meegemaakt op mijn PlayStation3.

mijn conclusie: allebeide gameconsoles hebben zo haar voor- en nadelen, de game is en blijft een pareltje, en of ze mij nou een xbox360 of ps3 met gta4 bundel de handen in drukken, ik neem ze allebei even graag aan.

PS: Ik ben benieuw hoe lang gametrailers erover heeft gedaan om dat stuk met de getalife building zo op film gekregen te hebben.

Gr Mastala ;)

Geplaatst:

Ja, had al stuk gezien.

Trouwens goeie reactie :D, geen fanboy reactie.

Ik zelf ben het compleet met je eens, als ik eerlijk ben, vind ik de ps3 versie er wat duidelijker uitzien, terwijl ik zelf een xbox360 fan ben en dat ik ook geen ps3 zou kopen.

Geplaatst:

360 heeft lelijke schaduwen, kuttere framerate, wel betere lichteffecten + kleuren, en online play dat werkt. (lol)

Ps3, betere framerate, popup iets minder(gras bijv niet), strakkere randjes.

Maarja fockit, daar let ik echt niet op hoor en die kuttere framerate merk ik alleen online met +6 spelers.

Geplaatst: (bewerkt)

Na dat filmpje op Gametrailers te hebben bekeken moet ik toch zeggen dat de 360 versie er stukken scherper uitziet en de PS3 versie veel waziger.

Bij de PS3 versie lijkt het wel alsof overal dat bloom effect op zit als je dat zo vergelijkt met de 360 versie.

Maar ik vindt wel dat de PS3 versie wat realistischer oogt hierdoor. Bij de 360 versie zie je duidelijker dat het om een spelletje gaat als jullie begrijpen wat ik bedoel, je zou bijna kunnen zeggen dat het er te "zuiver" uit ziet.

Ideaal zou hier net tussen zijn, voor de 360 versie een beetje meer bloom en voor de PS3 versie een beetje minder bloom en iets scherper.

Als ik dan toch opnieuw moest kiezen zou ik toch weer voor de PS3 versie gaan.

Maar hoe dan ook, beide versies zien er goed uit. :)

Bewerkt: door Abnormaal
Geplaatst:
Na dat filmpje op Gametrailers te hebben bekeken moet ik toch zeggen dat de 360 versie er stukken scherper uitziet en de PS3 versie veel waziger.

Bij de PS3 versie lijkt het wel alsof overal dat bloom effect op zit als je dat zo vergelijkt met de 360 versie.

Maar ik vindt wel dat de PS3 versie wat realistischer oogt hierdoor. Bij de 360 versie zie je duidelijker dat het om een spelletje gaat als jullie begrijpen wat ik bedoel, je zou bijna kunnen zeggen dat het er te "zuiver" uit ziet.

Ideaal zou hier net tussen zijn, voor de 360 versie een beetje meer bloom en voor de PS3 versie een beetje minder bloom en iets scherper.

inderdaad, als de patch uitkomt, kun je toch gratis online met de ps3, en dat vind k wel een groot voordeel.

Geplaatst:

je moet superwit aanzetten op je ps3 en volledig scherm

maar dat doet gametrailers nooit dus ze zijn eigelijk xdoos fanboys

Geplaatst:
je moet superwit aanzetten op je ps3 en volledig scherm

maar dat doet gametrailers nooit dus ze zijn eigelijk xdoos fanboys

Wat maakt het voor ene reed uit wat zei beter vinden je moet ZELF kiezen wat je prettiger vind ik heb zelf ook liever een ps3 maar de prijs van de xbox360 is een heel stuk lager en tegen de tijd dat de xbox is veroudert en er geen spellen meer van worden gemaakt zijn er al nieuwe concoles.

Geplaatst:

Jongens we gaan niet weer een fanboy discussie houden hé ? ^_^

Ik vind dat de 360 lichter/scherper beeld heeft. Maar de PS3 mooiere kleuren. Dus de vergelijking is bijna allebei hetzelfde. Bij de 360 heb je soms wat scheef beeld... Bij de PS3 ook, maar minder. ;)

Voor de rest zijn ze allebei het zelfde :puh: Alleen de 360 is 100 € goedkoper dan de PS3. ;)

Swiggers ^_^

Geplaatst:

mijn boeit het echt niet zo veel het ziet er zo wel op de ps3 als de xbox360 goet uit , en je moet wel goed kijken wil je gelijk de verschillen willen zien tussen ps3 en xbox360 . :cya:

Geplaatst:

inderdaad, als de patch uitkomt, kun je toch gratis online met de ps3, en dat vind k wel een groot voordeel.

Je kan al gratis online zonder patch

Geplaatst:

Je kan al gratis online zonder patch

ja maar dan doet ie t niet (bij mij).. en gvd hij crashte net terwijl ik geen internetverbinding aan heb staan.. toen deej die dik raar.. stond bij game helemaal niet grand theft auto 4 ofzo.. toen deej ik t schijfje opnieuw erin startte die hem wel op.. liep ik een beetje probeerde ik iemand te bellen ging die 10 x over:S stapte ik in een taxi.. de hele stad bleef leven behalve dat ik nix meer kon doen.. drukte ik op start kreeg ik zwart beeld:S ik probeer nu de gameoplosser:S

Geplaatst: (bewerkt)
mijn boeit het echt niet zo veel het ziet er zo wel op de ps3 als de xbox360 goet uit , en je moet wel goed kijken wil je gelijk de verschillen willen zien tussen ps3 en xbox360 . :cya:

Offtopic:

... :duh: Ik wordt echt zuur van dit soort topics. Er waren vóór de release al onnodig veel topics en discussies over, en ik koesterde de schrale hoop dat het na de release eindelijk eens afgelopen zou zijn. Iedereen hier heeft één console thuis staan of gamed op de pc.

De enkeling die beide consoles heeft, zal zo'n fanaat zijn dat hij geen forum nodig heeft om te kiezen voor welke console hij de game zal aanschaffen.

Een console schaf je aan op basis van de kosten, marketing van de uitgever en voor jou acceptabele prestaties, niet op basis van forumgeschreeuw toch?

Daarnaast, als je een console hebt aangesschaft, zie je de game ook alleen op die console, dus weet je niet beter dan wat je ziet op jouw eigen console.

Uiteraard is het gras bij de buren altijd groener, en ik zie hier heel wat "buren" die graag pochen met het bij hun groenere gras... Jammer! Laten we vooral met zijn allen lekker gaan gamen, en elkaar via dit forum op de hoogte houden met alles wat er speelt in en om Liberty City.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik een fanboy ben van GTA IV Dus niet van één van de consoles!!

Ben je ook fanboy? GTA2 is te downloaden op onderstaande link (lekker retro!)

Rockstar classics

Bewerkt: door Jacky-2007
Geplaatst:

Offtopic:

... :duh: Ik wordt echt zuur van dit soort topics. Er waren vóór de release al onnodig veel topics en discussies over, en ik koesterde de schrale hoop dat het na de release eindelijk eens afgelopen zou zijn. Iedereen hier heeft één console thuis staan of gamed op de pc.

De enkeling die beide consoles heeft, zal zo'n fanaat zijn dat hij geen forum nodig heeft om te kiezen voor welke console hij de game zal aanschaffen.

Een console schaf je aan op basis van de kosten, marketing van de uitgever en voor jou acceptabele prestaties, niet op basis van forumgeschreeuw toch?

Daarnaast, als je een console hebt aangesschaft, zie je de game ook alleen op die console, dus weet je niet beter dan wat je ziet op jouw eigen console.

Uiteraard is het gras bij de buren altijd groener, en ik zie hier heel wat "buren" die graag pochen met het bij hun groenere gras... Jammer! Laten we vooral met zijn allen lekker gaan gamen, en elkaar via dit forum op de hoogte houden met alles wat er speelt in en om Liberty City.

Ik kom er eerlijk voor uit dat ik een fanboy ben van GTA IV Dus niet van één van de consoles!!

als je zuur wordt van dit soort topics, reageer dan niet.

Geplaatst:

Denk ook dat die manne wa Xbox fanatiekers zijn, die dingen met da getalife gebouw heb ik nog nooit meegemaakt hoor en denk dat ze in het filmpje gewoon de xbox willen promoten want geloof niet dat de Xdoos beter is dan de Playstation 3 hoor, geef mij maar de PS3!! Gratis online en gewoon een veel vettere console op alle gebied

gamegreetz

Geplaatst:
Denk ook dat die manne wa Xbox fanatiekers zijn, die dingen met da getalife gebouw heb ik nog nooit meegemaakt hoor en denk dat ze in het filmpje gewoon de xbox willen promoten want geloof niet dat de Xdoos beter is dan de Playstation 3 hoor, geef mij maar de PS3!! Gratis online en gewoon een veel vettere console op alle gebied

gamegreetz

inderdaad, maar geef me dan wel een ps3 die zonder problemen de game draait.. niet zoeen als mij:\

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...