Jump to content

default.ide error

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Okay, ik was SA:MP een beetje beu aan het worden dus haalde ik Vice City maar even uit de kast. Nou netjes MTA geinstalleerd, wil ik gaan spelen krijg ik deze error.(zie bijlage)

Ik heb dit bij elke server waar ik in ga. Ik heb wel mods geinstalleerd met VCMM, maar die heb ik allemaal "uitgeschakeld". Kan het dan zijn dat het daar aan ligt? Zo ja, wat moet ik dan doen?

Alvast bedankt!

Mr. Sugo.

EDIT:

Weet niemand het? :(

Bewerkt: door Mr. Sugo
Geplaatst:

Volgens mij is die VCMM ook een mod ik heb het nooit gebruikt maar het lijkt me dat je toch eens zou moeten proberen om met een proper geïnstalleerde VC, MTA te instaleren.

Volgens mij is die VCMM ook een mod ik heb het nooit gebruikt maar het lijkt me dat je toch eens zou moeten proberen om met een proper geïnstalleerde VC, MTA te instaleren.

Oh, maar VCMM is toch een programma om mods te installeren, dus geen mod?

Mja, ik verwijder het wel ffe.

Ik heb VCMM ge-uninstalleerd, maar het helpt niks, ik krijg nog steeds dezelfde error. :N

Geplaatst:

Heb je ook al eens geprobeerd VC opnieuw te instaleren en daarna MTA ook terug opnieuw te instaleren zo als ik al zei?

Als dat niet werkt lijkt me dat het probleem niet aan jou ligt maar aan de server. Want crc32 is een check op data om te zien of deze juist is volgens mij dus dat zou betekenen dat de server informatie naar jouw stuurt die niet gewild/verwacht wordt. Dus dan zou je op een andere server eens kunnen proberen te gaan spelen.

En als het dan niet gaat zou ik het echt niet weten :(

Geplaatst:
Heb je ook al eens geprobeerd VC opnieuw te instaleren en daarna MTA ook terug opnieuw te instaleren zo als ik al zei?

Als dat niet werkt lijkt me dat het probleem niet aan jou ligt maar aan de server. Want crc32 is een check op data om te zien of deze juist is volgens mij dus dat zou betekenen dat de server informatie naar jouw stuurt die niet gewild/verwacht wordt. Dus dan zou je op een andere server eens kunnen proberen te gaan spelen.

En als het dan niet gaat zou ik het echt niet weten :(

Oke, ik re-installeer Vice City wel even.

Hopen dat dat helpt.

Bedankt voor je hulp! :tu:

• 2 maanden later...

Mischien een beetje een laat bericht, maar goed.

Ik heb dezelfde error weer :duh:

De vorige keer lag het aan het "default.ide" bestandje, dus had ik Vice City gewoon opnieuw geinstalleerd en deed ie het gewoon, nu heb ik dezelfde error, alleen ben ik mijn CD kwijt :ch: .

Via Google kon ik het bestandje niet vinden(zou niet weten waarom het niet op internet zou staan mja)

Dus kan iemand zo vriendelijk zijn om het originele bestand van Vice City, "default.ide" te posten?

b.v.d en m.v.g

Mr. Sugo.

EDIT:

Dit bericht had als edit van mijn vorige bericht gemoeten :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...