Jump to content

In de Krant

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Grand Theft Auto 4

computer te snel af

RIJSWIJK, zondag.

De populaire nieuwe

game Grand Theft Auto

zorgt voor heel wat vast-

gelopen spelconsoles zo-

als Playstation en Xbox

360. Een op de drie gamers

moet de console reset-

ten, soms gaat de dvd-

lezer zelfs stuk. De problemen

treffen vooral consoles ouder

dan een half jaar.

De beloofde oplossingen

zijn door producent Rockstar

games nog niet online gezet,

zegt Playstation Nederland.

Bewerkt: door gta-vct
Geplaatst:

ach stelletje journalisten, er zal wel 1 keer iemand een kapotte lezer hebben gekregen, want dat heb ik op dit forum nog niet gelezen.

Het probleem van de PS3 is nu gewoon opgelost door de internetverbinding uit te schakelen, natuurlijk wel klote, maar dat is alleen even wachten op de patch.

En op de xbox360 heb ik nog niemand gehoord over het probleem.

Geplaatst:
ach stelletje journalisten, er zal wel 1 keer iemand een kapotte lezer hebben gekregen, want dat heb ik op dit forum nog niet gelezen.

Het probleem van de PS3 is nu gewoon opgelost door de internetverbinding uit te schakelen, natuurlijk wel klote, maar dat is alleen even wachten op de patch.

Zo zie je maar weer dat de pers wel zijn best doet om het weer zo negatief mogelijk neer te zetten! Het is rot als je er wat problemen mee hebt, maar wanneer aangetoont wordt dat jouw lezer naar de klote is door GTA IV, mag je gerust je bonnetje declareren bij Take Two!

Gelukkig worden dit soort negatieve stukjes overspoeld door de reclames!! Heb je ze gezien!? Mijn vriendin werd al gek van mij met m'n GTA, zitten we even voor het eerst in vier dagen "gewoon tv" te kijken, komt er een commercial voorbij van het combipack! Wat hoor ik naast me? "NIET WÉÉR, HÈ!!!!!" :schater::schater:

Geplaatst:

Zo zie je maar weer dat de pers wel zijn best doet om het weer zo negatief mogelijk neer te zetten! Het is rot als je er wat problemen mee hebt, maar wanneer aangetoont wordt dat jouw lezer naar de klote is door GTA IV, mag je gerust je bonnetje declareren bij Take Two!

Gelukkig worden dit soort negatieve stukjes overspoeld door de reclames!! Heb je ze gezien!? Mijn vriendin werd al gek van mij met m'n GTA, zitten we even voor het eerst in vier dagen "gewoon tv" te kijken, komt er een commercial voorbij van het combipack! Wat hoor ik naast me? "NIET WÉÉR, HÈ!!!!!" :schater::schater:

hahaha ja dat krijg je als je tv gaat kijken:P

Geplaatst:

hahaha ja dat krijg je als je tv gaat kijken:P

Ik koop vandaag de bundel eindelijjk!!!! super zin in, ik zet gewoon autosave uit en nog geen internet erop en dan kijk ik wel wanneer die patch komt, ik laat me niet afschrikken door al die negatieve berichten. Zolang de ps3 het gewoon goed blijft doen vind ik het prima en als ie es freest... dan wacht ik dus gewoon ff op de patch

Geplaatst:

Lol hoe kan de lezer in godsnaam stuk gaan mijn xbox pleurde vzn verticaal naar horizontaal en het enigste wat er gebeurde waren wat diepe krassen in m'n gta4 maja was m'n eigenschuld.

en de pers is altijd veels te pessimistisch.

Geplaatst:

Dat de lezer kapot kan gaan geloof ik echter niet.. Dit zal vast wel zo'n journalist praatje zijn geweest.

In de Tubantia ( Krant ) stond laast ook zo'n stukje in. Hierin stond ook dat er CD Lezers kapot kunnen gaan.

Ik vind het maar flauwekul omdat ik nog niemand van dit forum zoiets heeft gehad. En als dit allemaal waar was, dan zal SONY of Rockstar Games zelf wel tegen de Fans hebben gezegt. Dat we het spel voorlopig even niet mogen spelen, tot dat er een nieuwe versie is. :Y

Hebben ze dan toch gelijk ? Of zal dit weer zo'n journalist praatje zijn ? ^_^

Swiggers :cya:

Geplaatst:

Lezer kapot is wel waar trouwens, heb meerdere mensen die daar last van hebben.. Maar een op de drie.. daar geloof ik geen fuck van.

Geplaatst:

Zoals ik in een ander topic al zei. Ik ondervind geen problemen. Wel raar dat jullie problemen ondervinden. Mijn internet verbinding ligt aan en mijn autosave ook en toch heb ik geen probleem. By the way het is op de PS3

Geplaatst:

Zelf heb ik ook nergens last van hoor, ik heb alles aanstaan Live autosave etc. Nog geen een crash gehad, maybe lucky ^_^

Geplaatst:

Ik heb een Xbox van een jaar oud, en ik hoor van iedereen dat er zoveel problemen zijn, maar zelf loopt hij smoooothhh bij mij ;). 1x had ik een bug, ik ging een "Heli-Ride" doen met brucie en hij kon niet in mijn auto stappen

Geplaatst:

Iedereen roept dat het door GTA IV komt, maar denk nou eens na. Het gaat hier over een product die inmiddels door miljoenen mensen gekocht is, die miljoenen mensen spelen veel GTA IV en er zijn er genoeg, laten we zeggen 100.000, die ONAFGEBROKEN deze game spelen. Dan is het niet gek dat je console kapot gaat natuurlijk, toch? Het is niet GTA IV die je console kapot maakt, dat doe je zelf..

Geplaatst: (bewerkt)
Iedereen roept dat het door GTA IV komt, maar denk nou eens na. Het gaat hier over een product die inmiddels door miljoenen mensen gekocht is, die miljoenen mensen spelen veel GTA IV en er zijn er genoeg, laten we zeggen 100.000, die ONAFGEBROKEN deze game spelen. Dan is het niet gek dat je console kapot gaat natuurlijk, toch? Het is niet GTA IV die je console kapot maakt, dat doe je zelf..

Dus volgens jouw mag je niet zo lang spelen als je wilt.Dat slaat werkelijk nergens op je betaald honderden euros voor consoles en dan kan je niet eens spelen zo lang je wilt.Jij kan het ook spannend maken Dead Rising heb ik echt uren en dagen achter elkaar gespeeld nergens geen last van en nu trouwens ook niet met gta maar dat is natuurlijk (afkloppen) :dans:

Bewerkt: door Piccolo
Geplaatst:
Grand Theft Auto 4

computer te snel af

RIJSWIJK, zondag.

De populaire nieuwe

game Grand Theft Auto

zorgt voor heel wat vast-

gelopen spelconsoles zo-

als Playstation en Xbox

360. Een op de drie gamers

moet de console reset-

ten, soms gaat de dvd-

lezer zelfs stuk. De problemen

treffen vooral consoles ouder

dan een half jaar.

De beloofde oplossingen

zijn door producent Rockstar

games nog niet online gezet,

zegt Playstation Nederland.

overdrijven is ook een vak zeg!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...