Farid. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 hallooow als ik deze missie doe lukt hij maar half , hij lukt mij maar tot 20 Sec. en je moet hem 3.18 min. volhouden! weet iemnad wat ik eraan kan doen? iemand tips? of wat dan ook Farid PS. dit is de missie: http://nl.wikigta.org/wiki/Air_Raid_%28GTA_San_Andreas%29
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 De minigun heeft oneindig aantal munitie en heeft daardoor ook geen herlaadtijden. Hierdoor kun je aan een stuk doorschieten zonder stoppen. Schiet de dichtstbijzijnde vliegtuigjes neer, dan pas (mochten de dichtstbijzijnde vliegtuigjes al kapot zijn) degene die verder weg zijn. Ze zullen in groepjes soms aankomen vliegen, dus je kunt met een paar keer heen en weer al een aantal uit de lucht halen. Succes
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Samen met Zero ga je dan naar het dak, waar je gebruik moet maken van een minigun. Zero staat klaar met een brandblusser om het vuur te doven, voor het geval dat de antennes vlam vatten. Van alle kanten zullen er RC Barons komen met bommen die je uit de lucht moet schieten. Deze missie kan best lastig zijn, maar is toch wel te doen. Het is een kwestie van goed mikken en de vliegtuigjes zo vlug mogelijk uit de lucht halen. Houd dit 3 minuten en 18 seconden vol en je hebt de missie gehaald! Let vooral niet op Zero. Speelt het beste overdag, anders zie je de vliegtuigen niet goed aankomen. Pas ook op dat je niet zero dood schiet. Zorg ervoor dat je een lekker ritme hebt. De RC Barons verschijnen namelijk steeds in dezelfde volgorde Xbox: Black, White, R, L, White, Black, X, Y, B, Y, White, L PS2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 PC: CPKTNWT Indien het je toch echt niet lukken wil, kun je een save-game aanvraag doen in het daarvoord bestemde subforum. Je moet wel over een PC of PS2 versie beschikken. Voor dat laatste moet je wel over een armax beeschikken. Meer info? Klik hier: Klik Bewerkt: 5 mei 2008 door visser23
Farid. Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Samen met Zero ga je dan naar het dak, waar je gebruik moet maken van een minigun. Zero staat klaar met een brandblusser om het vuur te doven, voor het geval dat de antennes vlam vatten. Van alle kanten zullen er RC Barons komen met bommen die je uit de lucht moet schieten. Deze missie kan best lastig zijn, maar is toch wel te doen. Het is een kwestie van goed mikken en de vliegtuigjes zo vlug mogelijk uit de lucht halen. Houd dit 3 minuten en 18 seconden vol en je hebt de missie gehaald! Let vooral niet op Zero. Speelt het beste overdag, anders zie je de vliegtuigen niet goed aankomen. Pas ook op dat je niet zero dood schiet. Zorg ervoor dat je een lekker ritme hebt. De RC Barons verschijnen namelijk steeds in dezelfde volgorde Xbox: Black, White, R, L, White, Black, X, Y, B, Y, White, L PS2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 PC: CPKTNWT Indien het je toch echt niet lukken wil, kun je een save-game aanvraag doen in het daarvoord bestemde subforum. Je moet wel over een PC of PS2 versie beschikken. Voor dat laatste moet je wel over een armax beeschikken. Meer info? Klik hier: Klik ik weet hoe die missie werkt! PS. Die cheats werken niet echt
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je hoeft die missie niet te doen! tenzij je 100% wil. Ik heb die missie niet gedaan,maar heb end ofline wel klaar, dus stop er gewoon mee
GTA freakje Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Als het echt niet lukt plaats dan je savegame. Ik kan deze missie goed.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) ik weet hoe die missie werkt!PS. Die cheats werken niet echt Ik ga ervan uit dat je het spel niet op de PC speelt maar op de PS2. En ik kan je uit ervaring vertellen dat deze missie één van de moeilijkste missies is om met een gamepad / dual shock controller te spelen. Speel je 'm inderdaad op de PS2 dan kan ik je maar 1 advies meegeven: vaak proberen. Ik ken iemand die al een aantal jaren op dit forum rondloopt en deze missie nog nooit heeft kunnen halen op de PS2. Dit heeft ermee te maken dat het heel lastig is om secuur te richten met een analoge stick, op de PC daarentegen is het een heel stuk eenvoudiger om het met de muis te doen. Op de PS2 had ik ook een tijd lang moeite met deze missie, die cheat kan het wel makkelijker maken maar ik wilde het op eigen kracht doen, dus zonder cheats. Uiteindelijk is het mij gelukt en een tweede keer halen op de PS2 werd al iets eenvoudiger. Zoals gezegd kan je deze missie laten wachten totdat je de rest van het spel hebt uitgespeeld, de missies van Zero zijn zij-missies en staan los van de storyline. Als je in het bezit bent van armax kan je je savegame uploaden en een aanvraag indienen in >dit topic<. Sterkte en succes. Bewerkt: 10 mei 2008 door _KoE_Mzungu
Nissan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik snap in principe de moeilijkheid niet, Zero geeft (waardeloze) adviesen. Ze komen steeds om dezelfde tijd aanvliegen. Zorg dat je de missie overdag doet zodat je de vliegtuigen aan kunt zien komen. Pas op dat je Zero niet raakt omdat er ook kamikaze vliegtuigen bijzitten. De meeste linkse wordt altijd als eerste vernield dus let goed op vliegtuigen die die kant opgaan. Je kan ook de in het park staande Berckley's RC Van vernietigen om het aantal vliegtuigen te verminderen.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Hier een filmpje op youtube waarin deze missie is gehaald op de PS2, merk op dat het richten niet zo makkelijk gaat en dat het vizier een beetje heen en weer zwalkt: Overigens heb ik grote twijfels over het bestaan van die Berkley's RC Van in het 'park' (baseballveld?) Bewerkt: 10 mei 2008 door _KoE_Mzungu
michaellangelo Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Zero's missies hoef je niet te doen hij hoort niet bij de story line kik maar op wikigta veel succes verder
cheetha Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 als ik jou was zal ik de missie wel doen maar met korte pauzes na iedere wave van gevechts vliegtuigjes. als je RCbarons ziet aankomen probeer ze van te voren al neer te knallen( als je ze in de verte ziet) dat scheelt je minder werk Bij de 2e wave komen ze van alle kanten doe weer het zelfde als bij de 1e wave en blijf goed op de radar kijken en blijf kalm verder veel succes met de missie Faridjee
GTA-Sheep Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 als ik jou was zal ik de missie wel doen maar met korte pauzes na iedere wave van gevechts vliegtuigjes.als je RCbarons ziet aankomen probeer ze van te voren al neer te knallen( als je ze in de verte ziet) dat scheelt je minder werk Bij de 2e wave komen ze van alle kanten doe weer het zelfde als bij de 1e wave en blijf goed op de radar kijken en blijf kalm verder veel succes met de missie Faridjee Dank voor je bijdrage maar topicstarter opende dit topic op 5 mei 2008. Denk dat ie nu wel de missie gehaald zal hebben Even de datum checken voordat je post is wellicht handig.....topic maar gesloten nu
Recommended Posts