Jump to content

Warrock] Wie speelt het?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal ik wou wel is graag weten wie er WarRock speelt,

Ik speel het best vaak maar ik moet wel low-grapichs want ik heb een hele oude computer..

Post jullie mening over WarRock hierzo?

Ook warrock spelen ? http://Warrock.net

Groetjes Niels

Bewerkt: door niels8500
Geplaatst:

Voordat iemand over mij begint. Ik speel geen warrock!!! Ik krijg vaak berichten van mensen die warrock met mij willen spelen maar ik speel dit spel niet! Ik heb mijn naam (warrock_123_321) bedacht toen ik nog nooit van het spel warrock gehoord had. Dus voordat iemand mij erbij haalt, IK SPEEL GEEN WARROCK!!!!!!

Geplaatst:
Voordat iemand over mij begint. Ik speel geen warrock!!! Ik krijg vaak berichten van mensen die warrock met mij willen spelen maar ik speel dit spel niet! Ik heb mijn naam (warrock_123_321) bedacht toen ik nog nooit van het spel warrock gehoord had. Dus voordat iemand mij erbij haalt, IK SPEEL GEEN WARROCK!!!!!!

hahahaha grapig trowens warrock speel je warrock??? :puh: nee grpje trouwens ik speel het ook niet

Geplaatst:

Ik speel af en toe Warrock. Als ik eens zin heb wordt het meestal verstoord door die irritante hackers. Ik snap niet waarom ze er is niets aan doen.

Geplaatst:
Ik speel af en toe Warrock. Als ik eens zin heb wordt het meestal verstoord door die irritante hackers. Ik snap niet waarom ze er is niets aan doen.

Doen ze wel maar een goed anti hack systeem hebben is moeilijker als je denkt.

Geplaatst:

Nou ja die hackers vind ik ook nogal irritant maar ja, wat kan je er aan doen? :N

Ik speel Warrock niet meer de laatste tijd, gewoon als ik het spel laad en ik wil inloggen met mijn account dan lukt dat niet.

Ik typ men naam & wachtwoord in en hoeveel ik ook op enter druk, er gebeurt niets :N:ch:

Ik weet niet hoe dit komt. Hij blijft dan namelijk heel de tijd gwn op het hoofdmenu staan! :{

Weet iemand van jullie hoe dit zou kunnen komen? :?

Geplaatst:

@ Hierboven: Heel soms gebeurt het dat de servers offline zijn en dan blijf je steken als je met je account wilt inloggen, maar als je het altijd hebt kan het daarmee niks te maken hebben. Heb je al geprobeerd een nieuw account te maken? Warrock gedeinstalleerd?

Geplaatst:

Ik heb het spel veel gespeeld in de BETA fase, toen het nog niet zo bekend was. Toen het officieel online ging, kwamen er langzaamaan meer hackers en het hele spel ging naar de klote... :ch: Nou hoorde ik laatst van een kennis van mij dat het met de hackers opgelost was, maar als ik de berichten hier lees is dat dus maar tijdelijk geweest. Het was een goed spel in de BETA fase, toen er nog geen hackers waren. Zonder hackers had het een mooie gratis shooter geweest kunnen zijn, maar aangezien het hele spel overspoelt word met hackers, is er vaak geen bal aan.

Geplaatst:
@ Hierboven: Heel soms gebeurt het dat de servers offline zijn en dan blijf je steken als je met je account wilt inloggen, maar als je het altijd hebt kan het daarmee niks te maken hebben. Heb je al geprobeerd een nieuw account te maken? Warrock gedeinstalleerd?

Ik zal even proberen het spel opnieuw te instaleren.

En eventueel een nieuwe account maken dat zie ik niet echt zitten maja als het echt niet anders kan :{

Geplaatst:

Ik heb het net gedownlaod, maar aangezien ik moet voetballen word het spelen pas morgen. Morgen zal ik m'n bericht editen emt m'n account naam. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:
wat is Xfire?

Xfire is een freeware instant messenger waarmee gebruikers kunnen communiceren met elkaar. De bijzonderheid bij Xfire ligt in zijn mogelijkheid om te detecteren dat een bepaald computerspel actief is. Op dit moment is het programma enkel beschikbaar voor Microsoft Windows. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
wat is Xfire?

Xfire is een freeware instant messenger waarmee gebruikers kunnen communiceren met elkaar. De bijzonderheid bij Xfire ligt in zijn mogelijkheid om te detecteren dat een bepaald computerspel actief is. Op dit moment is het programma enkel beschikbaar voor Microsoft Windows. :)

Bedankt !! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...