samin00 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) de cheats van wikigta voor de ps3 lukken niet bij mij ben ik de enige Bewerkt: 5 mei 2008 door samin00 Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Vreemd dat ze op wikigta het niet doen. Probeer eens een andere site, bijvoordbeeld deze: GameWinners.com Hier heb ik de code's ook van, en ze doen het allemaal. De code die bij elke cheat staat die moet je natuurlijk met je mobieltje invullen hé? Maar ik neem aan dat je dat wel snapt Veel Succes !! Swiggers Reageren
samin00 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Vreemd dat ze op wikigta het niet doen. Probeer eens een andere site, bijvoordbeeld deze: GameWinners.com Hier heb ik de code's ook van, en ze doen het allemaal. De code die bij elke cheat staat die moet je natuurlijk met je mobieltje invullen hé? Maar ik neem aan dat je dat wel snapt Veel Succes !! Swiggers maar doe van mij doen hem nie op de ps3 :S Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Bij mij werken ze gewoon, allemaal. Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Bij mij werken ze gewoon, allemaal.Me too, dus Samin00 ik denk dat het aan GTA IV ligt.. Reageren
BIG_NICO Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 zonde dat jullie cheats doen of hebben jullie hem al uitgespeeld Reageren
leroyajax Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 cheats doen het wel je moet ze alleen goed intikken hea Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.