Bloodz & Cripz member Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hoi, kan ik met een mod of een cheat de ''rang'' van CJ bepalen bijvoorbeeld dat ik de rang ''the king of San Andreas'' krijg? Alvast bedankt! Reageren
Donwell Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Met cheats is het sowieso niet mogelijk, dat kun je nagaan op de San Andreas Cheat-pagina. Met mods heb je kans dat er zoiets bestaat, al kan ik je dat niet garanderen aangezien dit in een savegame zelf hoort. Je kunt het in ieder geval proberen. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Op deze antwoord ben ik vaak opzoek: ''Wat gebeurdt er als je The King of San Andreas bent''? OTTO Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Alleen een titeltje in het statistieken menu, verder gebeurt er niets. Je krijgt geen geld ervoor (behalve dat wat je van vermoorde mensen oppakt) of een auto in Grove Street. Dat soort dingen zijn 100% gebonden en een titel betekent geen beloning. Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Op deze antwoord ben ik vaak opzoek: ''Wat gebeurdt er als je The King of San Andreas bent''?OTTO Misschien is iedereen bang voor je. Want soms gaan ze je slaan. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Kan, maar weet ik niet zeker. OTTO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.