Jump to content

the master and the molotov


steintje

Recommended Posts

ik ben nu bij de missie dat je faustin moet ombrengen maar die vind ik heel moeilijk. ik heb ook al de 2 wapens die je kon krijgen bij de gunshop gekocht en de armor gepakt achter zijn club. en toen ging ik zijn club binnen schoot ik de 2 bewakers neer en toen nog een paar in de bar en dan kom ik een deur door naar de gang en dat overleef ik nooit met volle armor en alle vrijgespeelde wapens.

iemand tips?

Link to comment
Delen op andere websites

yep.. alleen daar had ik perongeluk een code voor gebruikt.. ik schoot eerst de 2 bewakers naar de klote.. draaide ik me om en gooide een granaat achter de bar.. vervolgens kun je de rest doen met een geweer (uzi of pistool, shotgun)

Link to comment
Delen op andere websites

yep.. alleen daar had ik perongeluk een code voor gebruikt.. ik schoot eerst de 2 bewakers naar de klote.. draaide ik me om en gooide een granaat achter de bar.. vervolgens kun je de rest doen met een geweer (uzi of pistool, shotgun)

waar vind ik de shotgun en de granaat dan heb je een foto want die wapens heb ik nog niet vrijgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja klopt ik liep er ook op vast ik heb wel paar tips,

Zorg dat je een uzi hebt en dan alle bewakers direct in het begin die 2 afknalt,

daarna alle bewakers in de bar zelf,

dan loop je door de deur zorg dat je alle mensen snel afknalt,

ren dan snel de trap op en dan zie je het vanzelf.

hopelijk heb je er wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Blijf goed geconcentreerd, schiet bewakers neer, het handigste is dat je een Micro SMS of een ander goed wapen hebt. Probeer ergens achter te schuilen, en schiet de bewakers neer. Volg Faustin door de deur. Ga dan naar rechts en rechtdoor door een andere deur naar buiten. Schiet weer alle bewakers neer. Schuil weer achter voorwerpen, als dat kan. Ga dan naar rechts, er is een trap. Schiet alle bewakers neer, en loop naar boven. Daar is Faustin. Schiet hem neer, en de missie is gehaald.

Tips:

  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen
  • Neem een goed wapen

Als je geen goed wapen hebt, kan je altijd op WikiGTA kijken. Dan kan je naar de

wapen vindplaatsen. Zoek een goed wapen uit, en pak die.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je moet doen, een armor te pakken proberen te krijgen en iig full health

Dan loop je daar met je shotgun naar binnen, en wat ik deed was de 2 die dichtbij je staan neerschieten, en dan de rest negeren en richting Mikhail lopen en hem met je shottie neerknallen :) Dat werkte bij mij ;)

Wat je ook kan doen (had een vriend van me gedaan) is ze gewoon negeren, de 1e 2 neerknallen en gwoon rennen. Met de shotgun moet het lukken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, in de gang waardoor je naar buiten moet, staan ook nog een aantal bewakers. Deze zullen uit een zijgangetje komen. Schiet ze gewoon neer met een pistool, richt op hun been. Als ze liggen, knal je op hun hoofd, zodat ze helemaal dood zijn. Hierdoor bespaar je munitie voor je machine geweer.

Als je buiten komt, moet je zoveel mogelijk bewakers al bij de deur doden. Doe dit niet als je de trap op komt lopen, hierdoor bespaar je veel levens (en mocht je het nog hebben, armor). Loop de trap op, en wacht bijna bovenaan. Ga dus niet als een gek naar het dak rennen. Probeer Faustin desnoods al vanaf beneden te beschieten. Gooi anders een granaat naar boven. Als de granaat hem raakt en meteen doodt dan heb je geluk, anders zal Faustin misschien liggen. Nu hij ligt kun je naar hem toe rennen, Faustin zal niet schieten omdat hij op de grond ligt en wordt daardoor een makkelijk doelwit.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, in de gang waardoor je naar buiten moet, staan ook nog een aantal bewakers. Deze zullen uit een zijgangetje komen. Schiet ze gewoon neer met een pistool, richt op hun been. Als ze liggen, knal je op hun hoofd, zodat ze helemaal dood zijn. Hierdoor bespaar je munitie voor je machine geweer.

Als je buiten komt, moet je zoveel mogelijk bewakers al bij de deur doden. Doe dit niet als je de trap op komt lopen, hierdoor bespaar je veel levens (en mocht je het nog hebben, armor). Loop de trap op, en wacht bijna bovenaan. Ga dus niet als een gek naar het dak rennen. Probeer Faustin desnoods al vanaf beneden te beschieten. Gooi anders een granaat naar boven. Als de granaat hem raakt en meteen doodt dan heb je geluk, anders zal Faustin misschien liggen. Nu hij ligt kun je naar hem toe rennen, Faustin zal niet schieten omdat hij op de grond ligt en wordt daardoor een makkelijk doelwit.

Succes :)

maar hij heeft toch nog geen granten vrijgespeeld ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Verhaaltje
maar hij heeft toch nog geen granten vrijgespeeld ;)
Dan kun je ze nog altijd op verschillende plaatsen vinden, waar je wél al heen kan voor die missie.

Ja, je kan voor dat je de missie speelt al granaten krijgen, namelijk hier.

Veel succes met de missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...