the max Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) http://youtube.com/watch?v=uSSFp2WzSBk dit doe je wanneer je naar je player model gaat en L1 drukt. Bewerkt: 5 mei 2008 door the max Reageren
iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 http://youtube.com/watch?v=uSSFp2WzSBkhet blijkt dat als je een Rockstar medewerker killt, je een zombie met een gele onderbroek wordt, zie de video. hahah lol Reageren
Abnormaal Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ben al verschillende keren online characters tegengekomen die in hun onderbroek liepen met een rare huidskleur, ik vroeg me al af hoe dit kwam, ik dacht dat het een bug was ofzo. Reageren
Rullez Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dat is niet waar hoor, ik ben namelijk ook een Zombie. Wat je meot doen is erg simpel ga naar de plaats waar jij je model kan veranderen en druk bij de PS3 dan op L1. En tada je bent een Zombie. Reageren
the max Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dat is niet waar hoor, ik ben namelijk ook een Zombie. Wat je meot doen is erg simpel ga naar de plaats waar jij je model kan veranderen en druk bij de PS3 dan op L1. En tada je bent een Zombie. je hebt gelijk, ik zal het ff aanpassen Reageren
Disturbed Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Rockstar heeft iets met zombie's denk ik, want voor de Liberty Paper building staat een klein krantenwinkeltje, en daar hangt een poster van een zombie-game Reageren
El Condor Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Rockstar heeft iets met zombie's denk ik, want voor de Liberty Paper building staat een klein krantenwinkeltje, en daar hangt een poster van een zombie-game Hebben we het hier over Manhunt? Bewerkt: 5 mei 2008 door El Condor Reageren
steintje Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Rockstar heeft iets met zombie's denk ik, want voor de Liberty Paper building staat een klein krantenwinkeltje, en daar hangt een poster van een zombie-game er is ook een motor die heet zombie in dit spel haha. Reageren
El Condor Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dat verwijst waarschijnlijk allemaal naar Manhunt Dat is het spel waarin horror eigenlijk het hoofdonderwerp is. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 In GTA 3 kon je op de krantjes lezen Zombie Elvis found Reageren
Big Playahh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 In GTA 3 kon je op de krantjes lezen Zombie Elvis found ja en ook in vice city Reageren
El Condor Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dat verwees allemaal naar Manhunt 1, die indertijds populair was Dit allemaal verwijst nu naar Manhunt 2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.