Jump to content

Playstation3 leest geen disks meer!


mastala

Recommended Posts

hey,

ik heb sinds vanmorgen een vastloper gehad en sinds dien start gta4 niet meer op.. toen ik een ander spel probeerde kon hij de disc niet lezen:S dus ik bellen naar playstation en vragen wat ik kon doen.. ik moest de (60 gig) playstation opsturen en dan kreeg ik een nieuwe terug.. alleen zal dat lang gaan duren zei de telefoniste omdat ze leveringsproblemen hebben. Dus ik vragen of ik misschien de 40 gig kon terugkrijgen (ook omdat daar geen problemen meer zijn met gta4 enzo) toen zei ze nee wat je opstuurd krijg je terug.. gvd

zijn er meer mensen met dit probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem als jou. Hij heeft ook een 60GB versie. Ook duurt het bij hem lang omdat ze de 60GB versie niet meer op voorraad hebben.

Gewoon opsturen en wachten lijkt mij het beste. :)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

ik heb sinds vanmorgen een vastloper gehad en sinds dien start gta4 niet meer op.. toen ik een ander spel probeerde kon hij de disc niet lezen:S dus ik bellen naar playstation en vragen wat ik kon doen.. ik moest de (60 gig) playstation opsturen en dan kreeg ik een nieuwe terug.. alleen zal dat lang gaan duren zei de telefoniste omdat ze leveringsproblemen hebben. Dus ik vragen of ik misschien de 40 gig kon terugkrijgen (ook omdat daar geen problemen meer zijn met gta4 enzo) toen zei ze nee wat je opstuurd krijg je terug.. gvd

zijn er meer mensen met dit probleem?

Ik heb hetzelfde als jou gehad. Alleen is het van mij alweer een tijdje geleden en kwam het door COD4.

Ook opeens geen disks meer lezen na een uitval. Toen Playstation gebeld, zei die man aan de telefoon ook dat er leverings problemen waren. Ik ben me ps3 toen ongeveer 2,5 maand kwijt geweest. Echt balen is dat!

En het ergste is nog... je kan er helemaal niks aan doen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem als jou. Hij heeft ook een 60GB versie. Ook duurt het bij hem lang omdat ze de 60GB versie niet meer op voorraad hebben.

Gewoon opsturen en wachten lijkt mij het beste. :)

pff klote zooi.. kan ik denk je om een tijdelijke ps3 vragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem als jou. Hij heeft ook een 60GB versie. Ook duurt het bij hem lang omdat ze de 60GB versie niet meer op voorraad hebben.

Gewoon opsturen en wachten lijkt mij het beste. :)

pff klote zooi.. kan ik denk je om een tijdelijke ps3 vragen?

Nee. Je kan het beste naar je vrienden toe gaan en daar met hun GTA4 (of een andere spel) spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem als jou. Hij heeft ook een 60GB versie. Ook duurt het bij hem lang omdat ze de 60GB versie niet meer op voorraad hebben.

Gewoon opsturen en wachten lijkt mij het beste. :)

pff klote zooi.. kan ik denk je om een tijdelijke ps3 vragen?

Nee. Je kan het beste naar je vrienden toe gaan en daar met hun GTA4 (of een andere spel) spelen.

hmm ja oke.. maar dan zie ik bij hun de storyline enzo:S.. ik ga gewoon proberen of ik tijdelijk een console kan krijgen.. k ben niet iemand van geduld

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft ook dit probleem. Hij zei dat hij de 60 GB had terwijl hij de 40 Gb had :puh:

Nu krijgt hij misschein de 60 Gb plaats van 40 GB terug :puh:

Zo dom zijn ze nou ook weer niet hoor.

Net of ze dat niet gaan controleren, stel je zou zelf de binnenkant van de ps3 verkloten, dan sturen ze toch ook geen nieuwe op...

Link to comment
Delen op andere websites

Een vriend van mij heeft ook dit probleem. Hij zei dat hij de 60 GB had terwijl hij de 40 Gb had :puh:

Nu krijgt hij misschein de 60 Gb plaats van 40 GB terug :puh:

Zo dom zijn ze nou ook weer niet hoor.

Net of ze dat niet gaan controleren, stel je zou zelf de binnenkant van de ps3 verkloten, dan sturen ze toch ook geen nieuwe op...

inderdaad, en net alsof je het aankoopbewijs niet moet meesturen:P..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...