Swiggers Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hé, Ik heb een aantal vragen. Vragen waar ik dus echt niets van snap. Hier komen ze. 1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ? 2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ? 3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ? 4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen ) 5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen ) 6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ? 7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. ) 8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven. 9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. ) 10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ? 11. Wie is Playboy X en Dwayne ? Zo dit waren ze wel, als ik nog wat meer wil vragen dan post ik ze hier weer bij Alvast Bedankt !! Swiggers Reageren
tjippie Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ? nee, het is een vriend van de neef van niko die hij ontmoet heeft via internet 2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ? omdat hij een autogarage bezit en hij racet graag, daarom moet je exotics voor hem halen. 3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ? dat ligt eraan hoevaak en hoe snel je met hem steeds uitgaat 4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen ) nee kan niet, krijg je later in de storyline van Playboy X 5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen ) nee, maar je kan wel auto's bekijken, kijk op de homepage voor de link ''auto's'' en klik daarop, dan kom je op auterotics (als ik het goed heb) 6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ? nee, je moet met hem daten om hem te vermoorden, (niet die filmpjes wegskippen die voor de missies komen!!) 7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. ) ringtones, alleen (zover ik weet) link weet ik nie, maar je ziet het vanzelf wel 8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven. je moet deze mensen helpen met missie's, ze lopen overal op straat 9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. ) dass weibe ich nicht 10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ? weibe ich auch nicht 11. Wie is Playboy X en Dwayne dit zijn twee personage's die in het verhaal vorkomen, Dwayne is de ''mentor'' van Playboy X en je moet gaan kiezen wie je wilt vermoorden later in het verhaal. geen probleem voor invullen (A) veel plezier verder! Reageren
.Exorcist Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hé,Ik heb een aantal vragen. Vragen waar ik dus echt niets van snap. Hier komen ze. 1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ? 2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ? 3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ? 4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen ) 5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen ) 6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ? 7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. ) 8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven. 9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. ) 10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ? 11. Wie is Playboy X en Dwayne ? Zo dit waren ze wel, als ik nog wat meer wil vragen dan post ik ze hier weer bij Alvast Bedankt !! Swiggers 1.Nee 2.Is gewoon een job zodat jij geld kan verdienen... 3.Als je lang genoeg met hem leuke dingen doet vertelt hij je dit vanzelf zo rond 75% 4.Kan niet 5.Kan niet 6.Was gewoon een plan om die tom te vermoorden, als je beter had geluisterd dan wist je dit. 7.Niks behalve ringtones, en themes 8.Kan je missie's van krijgen. (kon je zelf uitvinden door naar hem toe te gaan bijvoorbeeld. 9. In de metro station staat zo nu en dan een zwerver muziek te spelen je kan hem dan geld geven. 10. Zodra je Playboy X naar huis moet brengen 11. Missiegevers in de game grand theft auto Iv. Zo nou dat is ook weer gebeurd, 99% had je zelf kunnen uitzoeken mja. Reageren
Juriaan Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 1. Nee2. Geld 3. Bij 100% Respect 4. - 5. - 6. Dit is voor een missie 7. - 8. Dat is een submissie, die kan je aannemen door naar hem toe te gaan 9. - 10. 25% ongeveer volgens mij 11. Dat zijn personen uit de verhaallijn ( Opdrachtgevers) Heb jij zitten slapen tijdens de game ofzo ? Reageren
.Exorcist Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 1. Nee2. Geld 3. Bij 100% Respect 4. - 5. - 6. Dit is voor een missie 7. - 8. Dat is een submissie, die kan je aannemen door naar hem toe te gaan 9. - 10. 25% ongeveer volgens mij 11. Dat zijn personen uit de verhaallijn ( Opdrachtgevers) Heb jij zitten slapen tijdens de game ofzo ? Vroeg ik mij dus ook al af... Reageren
sweetsticks Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen..... aangezien hij 12 is............. Bewerkt: 5 mei 2008 door sweetsticks Reageren
Swiggers Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 1. Nee2. Geld 3. Bij 100% Respect 4. - 5. - 6. Dit is voor een missie 7. - 8. Dat is een submissie, die kan je aannemen door naar hem toe te gaan 9. - 10. 25% ongeveer volgens mij 11. Dat zijn personen uit de verhaallijn ( Opdrachtgevers) Heb jij zitten slapen tijdens de game ofzo ? Vroeg ik mij dus ook al af... Haha, lol Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Reageren
FerryN Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Maar ben jij dan niet veel te jong voor dit soort spellen? Je kunt ook nog proberen met Babelfish of andere online vertaler. En mensen, gebruik Spoilers! Greetz Bewerkt: 6 mei 2008 door FerryN Reageren
Swiggers Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Maar ben jij dan niet veel te jong voor dit soort spellen? Je kunt ook nog proberen met Babelfish of andere online vertaler. En mensen, gebruik Spoilers! Greetz Zolang het van mijn ouders mag, mag ik het spelen Kerel, Online Vertaler Babelfish komt echter niets uit. Dit is een waardeloze vertaler. Sommige woorden kent 'Babbelfish' helemaal niet, en hij vertaalt het soms ook nog eens verkeerd. Ik gebruik nu meestal de vertaal machine van mijn broer. Dit heeft hij soms nodig voor zijn studie, uit dat ding komt tenminste wat uit. En nee, ik ben niet te jong... ( Vind ik zelf ) Er zijn genoeg kinderen op dit forum van 12 of zelfs jonger.. Swiggers Reageren
ricovs Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Maar ben jij dan niet veel te jong voor dit soort spellen? Je kunt ook nog proberen met Babelfish of andere online vertaler. En mensen, gebruik Spoilers! Greetz Zolang het van mijn ouders mag, mag ik het spelen Kerel, Online Vertaler Babelfish komt echter niets uit. Dit is een waardeloze vertaler. Sommige woorden kent 'Babbelfish' helemaal niet, en hij vertaalt het soms ook nog eens verkeerd. Ik gebruik nu meestal de vertaal machine van mijn broer. Dit heeft hij soms nodig voor zijn studie, uit dat ding komt tenminste wat uit. En nee, ik ben niet te jong... ( Vind ik zelf ) Er zijn genoeg kinderen op dit forum van 12 of zelfs jonger.. Swiggers ben net 11 geworden op 6 april Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik ben ook 12. Maar spreek perfect engels. Ik snap de hele storyline en alles. Maar ff voor jou Swiggers: 1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ? Nee. Brucie is een vriend van Niko. 2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ? Omdat hij graagt race't. Maar je krijgt er ook geld voor 3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ? Als je met LJ uitgaat krijg je meer LIKE % erbij. Als dat LIKE% op 75 is. Kun je wapens van LJ kopen! 4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen ) Dat kan helaas niet. 5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen ) Dat kan helaas niet. 6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ? Dat is een neef van Johny dacht ik. Je moest met hem afspreken om hem vervolgens te vermoorden. 7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. ) Ringtones. Je kunt ook dates vinden op www.love-meet.net 8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven. Ik heb daar "Jeff" voor. Ik ken geen Brain xD 9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. ) Dat kan volgends mij niet? :O 10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ? Na de missie waarbij je playboy naar huis brengt. 11. Wie is Playboy X en Dwayne ? Je leert Playboy X kennen door Elizabeta. Hij is een fake-gangster. Dwayne is de mentor van Playboy X. Hij komt net uit de bak. Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik ben ook maar 11 hoor! "Waarom kijken jullie opeens zo vreemd naar me?" Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) 1. Brucie is dat de broer van Niko Bellic. ? Is een vriend. 2. Waarom moet je Auto's stelen voor Brucie ? Het is werk. 3. Wanneer kun je bij Little Jacob wapens kopen ? Om met hem te gaan uiteten ? Maar hoelang dan ? Je moet met hem activiteiten doen. Als je ver genoeg bent, kan je dit. 4. Hoe kun je op het internet mobieltje's kopen ?( Ook de site zeggen ) Kan niet, een nieuwe mobiel krijg je in de missie 5. Hoe kun je op het internet auto's kopen ? ( Ook de site zeggen ) Dit kan. Namelijk hier: www.autoeroticar.com 6. Ik moest zonet daten met een jongen ( French Tom ) Is Niko Homo ? Of is hij voor de gek gehouden ? Dat is een neef van Johny dacht ik. Je moest met hem afspreken om hem vervolgens te vermoorden. 7. Wat kun je allemaal op het internet kopen ? ( Ook de Site's please.. ) Ringtones, achtergronden voor mobiel, auto's, reizen. 8. Ik zie zo af en toe een poppetje op de radar staan, dit blijkt 'Brain' te zijn. Wie is hij ? En wat doet hij ? Want hij had mij in het begin van het spel wel 100 dollar gegeven. Ik heb daar "Jeff" voor. 9. Hoe kun je Geld aan een zwerver geven ? Want als ik naast een zwerver sta dan staat er niet iets bij van 'Press L1 for giving money to zwerver' ? ( Ik kan geen engels.. ) Je moet op L1 drukken, dan geef je $10 10. Bij hoeveel % kun je naar het tweede land ? Na de missie waarbij je playboy naar huis brengt. 11. Wie is Playboy X en Dwayne ? Je leert Playboy X kennen door Elizabeta. Hij is een fake-gangster. Dwayne is de mentor van Playboy X. Hij komt net uit de bak. Ik heb het even aangepast, dit was dus post van iemand anders, met een beetje aangepast. Veel succes! Bewerkt: 6 mei 2008 door visser23 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Je kunt geen auto's kopen op Autoeroticar.. Als ik dat nummer van ene bel, dan krijg ik dit: Piep.. Piep.. Piep.. Piep.. < Jeweetwel. Alsof iemand ingesprek is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.