jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Maar ben jij dan niet veel te jong voor dit soort spellen? Je kunt ook nog proberen met Babelfish of andere online vertaler. En mensen, gebruik Spoilers! Greetz Zolang het van mijn ouders mag, mag ik het spelen Kerel, Online Vertaler Babelfish komt echter niets uit. Dit is een waardeloze vertaler. Sommige woorden kent 'Babbelfish' helemaal niet, en hij vertaalt het soms ook nog eens verkeerd. Ik gebruik nu meestal de vertaal machine van mijn broer. Dit heeft hij soms nodig voor zijn studie, uit dat ding komt tenminste wat uit. En nee, ik ben niet te jong... ( Vind ik zelf ) Er zijn genoeg kinderen op dit forum van 12 of zelfs jonger.. Swiggers Blijkbaar wel te jong, begrijpt het verhaal niet eens Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik schat zelf in dat het engels van de topic starter niet echt genoeg is om het verhaal te volgen.....aangezien hij 12 is............. Precies, jij snapt het tenminste Maar ben jij dan niet veel te jong voor dit soort spellen? Je kunt ook nog proberen met Babelfish of andere online vertaler. En mensen, gebruik Spoilers! Greetz Zolang het van mijn ouders mag, mag ik het spelen Kerel, Online Vertaler Babelfish komt echter niets uit. Dit is een waardeloze vertaler. Sommige woorden kent 'Babbelfish' helemaal niet, en hij vertaalt het soms ook nog eens verkeerd. Ik gebruik nu meestal de vertaal machine van mijn broer. Dit heeft hij soms nodig voor zijn studie, uit dat ding komt tenminste wat uit. En nee, ik ben niet te jong... ( Vind ik zelf ) Er zijn genoeg kinderen op dit forum van 12 of zelfs jonger.. Swiggers Blijkbaar wel te jong, begrijpt het verhaal niet eens Hha! Toen ik 12 was, sprak ik vloeiend Engels! Maar ik begrijp het punt van Swiggers wel hoor Reageren
ricovs Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Ik ben ook maar 11 hoor!"Waarom kijken jullie opeens zo vreemd naar me?" doen we niet. Reageren
oostzaan Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Geplaatst: 10 mei 2008 Iedereen zegt na de missie van playboy maar op hoeveel % is die missie? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.