jarule76 Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik ben na up up and away nu kan ik neit verder want er bied zich zeg maar geen missie aan alleen die van zero en die van je eigen vliegveld want die heb ik nog neit gedaan heeft dit er iets mee te maken of meot ik w888 tot ze bellen ofzowiets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 je moet vliegtuig missies op je vliegveld wel uit spelen om een volgende missie te doen maar ik weet niet oof dat al bij deze is <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ja, je zal de Airstrip moeten gaan doen . Als je de Airstrip hebt gedaan kan je namelijk de missie Saint Mark's Bistro doen en daarna kun je Breaking the bank at Caligula's doen ( laatste missie van LV ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Neej, die latere vliegtuigmissies moet je niet doen( vanaf N.O.E) en die van zero ook niet om de verhaallijn uit te spelen. Ik denk dat je moet wachten totdat iemand je belt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.