$$IV$$ Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 ja gebruiken jullie nu al wapen cheats of doen jullie zonder ik ben nu zonder bezig en ik ben nu zo ongeveer op 30 procent dus. gewoon ff 'n vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik heb zonder gedaan heb storyline compleet (60 procent). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Tot nu toe doe ik zonder (24%), maar aan armor komen is wel héél lastig. Bewerkt: 5 mei 2008 door GTAGTAGTA1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$$IV$$ Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 is storyline maar 60%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Armor kan je gewoon kopen bij een van de drie wapenwinkels voor $500,-. @hierboven: Ja, zonder de zijmissie's meegetelt (zoals politiemissie's) Bewerkt: 5 mei 2008 door Little Jacob Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Maar op wikigta kan je ook gewoon kaartjes vinden waar die armor ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ga pas cheats gebruiken als ik IV 100 % heb uitgespeeld. Dan ga ik overnieuw beginnen, maar dan met cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Armor kan je gewoon kopen bij een van de drie wapenwinkels voor $500,-.@hierboven: Ja, zonder de zijmissie's meegetelt (zoals politiemissie's) Bij Little Jacob kan je armor kopen voor $300 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Romal Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik doe zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XXL-GTA Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Armor kan je gewoon kopen bij een van de drie wapenwinkels voor $500,-. Ja, die wapenwinkel verkoopt in het begin nog geen armor... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NigelSlangen Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik doe zonder cheats ik vind ze verpesten de game Bewerkt: 16 september 2008 door NigelSlangen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Ik gebruik ook cheats voor gezondheid+amor en wapens en politie weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 nou politie weg gaat niet lukken, dat lange nummer krijg je nooit ingetoetst, je word telkens weer voor je smoel geschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sven311 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 nou politie weg gaat niet lukken, dat lange nummer krijg je nooit ingetoetst, je word telkens weer voor je smoel geschoten De cheats worden opgeslagen in je mobiel;) je hoeft dus 3/4X op kruisje duwen en je gebruikt de cheat;) En ja ik cheat,leuk he grts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 ik zit op 33% en ik heb 4 cheats gebruikt en dat blijft ook zzo: dit zijn de cheats: anhilator (helikcopter) fbi buffelo (fbi wagen ) verwijder wanted level en als laatste een superGT. meer cheats gebruik ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.