Jump to content

hey gebruiken jullie cheats?


$$IV$$

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Devsio

    3

  • Little Jacob

    2

  • XXL-GTA

    2

Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font]

Op hoeveel % moet je zijn om dat contract te krijgen en wat moet je dan doen.. verlies je de sterren meteen?

...Ontopic: ik cheat nog niet maar ik ga een profiel aanmaken ervoor als ik er zin in heb :D

Bewerkt: door philippe58
Link to comment
Delen op andere websites

Heb tot nu toe alles zonder code gedaan, heb de story nu uitgespeeld (65%) als je eenmaal ongeveer 15000 dollar hebt is het geen probleem meer, daarna ben je al snel bij de bankoverval[/font] en dan ben je binnen. Dus ik kan makkelijk al m'n wapens en armor kopen en heb nu ook een contact die ik kan bellen om m'n wanted level te laten verdwijnen:D[/font]

Op hoeveel % moet je zijn om dat contract te krijgen en wat moet je dan doen.. verlies je de sterren meteen?

...Ontopic: ik cheat nog iet maar ik ga een profiel aanmaken ervoor als ik er zin in heb :D

ja dat wil ik ook wel eens weten

en ik cheat ook nie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik moet bekennen! :D Ik cheat... Veel! :D, maar niet om de politie weg te kriijgen, dat vind ik veel te leuk! :D

Maar om auto's of de annihilator te krijgen... :D

Voertuigen spawnen maakt niks uit dacht ik.

En nee, ik zou niet cheaten behalve voertuigen spawnen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal geen enkele cheat gebruikt. Terwijl ik dat met de andere GTA series juist wel had. Maar deze, het is zon mooie game, ik wil dat gewoon puur houden zeg maar. Geeft mij ook een andere ervaring als ik het juist zonder cheats probeer uit te spelen. En ik doe er langer mee zeg maar :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Totaal geen enkele cheat gebruikt. Terwijl ik dat met de andere GTA series juist wel had. Maar deze, het is zon mooie game, ik wil dat gewoon puur houden zeg maar. Geeft mij ook een andere ervaring als ik het juist zonder cheats probeer uit te spelen. En ik doe er langer mee zeg maar :tu:

indd, tot nu toe 0cheats gebruikt. eerst spel uitspelen daarna cheats gebruiken .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mooi staan: Times Cheated: 0

En ik ben er trots op. Cheaten is fake voor mensen die het spel niet zonder kunnen uitspelen

En daarmee bedoel ik : Wanted Levels; Health; Weapons;

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mooi staan: Times Cheated: 0

En ik ben er trots op. Cheaten is fake voor mensen die het spel niet zonder kunnen uitspelen

En daarmee bedoel ik : Wanted Levels; Health; Weapons;

wanted level doe ik niet wel health en wapens ALLEEN voor fun maar met missies niet hoor :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar x gecheat om uit te proberen.. ben nog geen eens aan missies begonnen 2 gedaan ofzo :puh: Vind de multiplayer veelste leuk :tu: maar nu heb ik een vraag ik zocht een beetje naar die flying rats maar kon ze nie vinden zelf met een kaartje gezien te hebben.... omt dat doordat ik cheats heb gebruikt of moet ik nog wat verder komen eerst?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik Cheat ook niet...

Gaat tot nu toe (ben nog niet zo heel erg ver) prima en ik vind het niet erg om een missie meerdere keren te moeten doen.... Ik geniet nog steeds van het aanzicht van de straat _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...