Rob007 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik gebruik geen cheats, je verpest het spel alleen maar als je dat doet. Ben ook van mening dat spelers die geen cheats gebruiken 'beter' zijn in het spel dan mensen die dat wel doen. Zonder cheats is het lastiger en raak je behendiger dan wanneer je nergens 'echt' moeite hoeft te doen. Reageren
IronBullet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik gebruik geen cheats , is zonde voor het spel . Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik gebruik aleen de heath cheat als ik in de problemen kom. Greetzzz -GoldWing- Bewerkt: 5 mei 2008 door -GoldWing- Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik gebruik aleen de heath cheat als ik in de problemen kom.Greetzzz -GoldWing- Alleen? Dat vind ik al genoeg. Zo kun je iedere missie makkelijk halen. Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Inderdaad! Zo is het toch niet leuk meer om het spel te spelen (lijkt me) Als je overal gewoon doorheen loopt.. Maarja, ik gebruik geen cheats. En dat wil ik ook zo houden Reageren
Boris H. Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ik speel hem nu op de Xbox360 en daar gebruik ik geen cheats. Ik ga hem nog op de PS3 kopen en daar zal ik denk ik wel cheats gaan gebruiken. Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja gebruiken jullie nu al wapen cheats of doen jullie zonder ik ben nu zonder bezig en ik ben nu zo ongeveer op 30 procent dus. gewoon ff 'n vraag Hey, neej Reageren
Mickdv Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik gebruik geen cheats bij gta IV, bij de voorgaande GTA's wel vaak gedaan maar dan was de lol er snel af. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Nee, deze keer doe ik het niet en het bevalt me wel. Ik vind GTA IV zonder cheats spelen veel te leuk. Bij zon game kun je gewoon geen cheats gebruiken. Ik overweeg het nog wel al zou ik een missie 5x overnieuw moeten doen. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Nee, deze keer doe ik het niet en het bevalt me wel. Ik vind GTA IV zonder cheats spelen veel te leuk. Bij zon game kun je gewoon geen cheats gebruiken. Ik overweeg het nog wel al zou ik een missie 5x overnieuw moeten doen. Zelfs dan niet... Misschien wordt het dan een goed moment om naar je eigen speelstyle te kijken en zien of er iets is wat je kan veranderen.... Als voorbeeld: Meer dekking nemen, Niet zo snel overal voorbij lopen maar goed kijken, Verkeerde wapen, Verkeerde volgorde enz enz.... Dat maakt het super als je de missie dan in poging 5+ wel haalt Reageren
ginobb Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik heb genoeg geld wapens en alles maar soms wordt je helemaal gek van die politie en dan doe ik ff die minder poltie no wanted - cheat heb nu 170 cheats gebruikt Reageren
r3v3rz3 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 eerst speel ik het spel uit, daarna begin ik gwn opnieuw en als ik zin heb om te rotzooien gebruik ik cheats. Reageren
gta-mike Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik heb genoeg geld wapens en alles maar soms wordt je helemaal gek van die politie en dan doe ik ff die minder poltieno wanted - cheat heb nu 170 cheats gebruikt Dankzij een internet-date kan ik tot drie sterren laten verdwijnen. Gewoonweg haar opbellen via de telefoon en weg zijn de sterren. [/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.