Jacky-2007 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) ik heb genoeg geld wapens en alles maar soms wordt je helemaal gek van die politie en dan doe ik ff die minder poltieno wanted - cheat heb nu 170 cheats gebruikt Dankzij een internet-date kan ik tot drie sterren laten verdwijnen. Gewoonweg haar opbellen via de telefoon en weg zijn de sterren. [/font] Ontopic: ik cheat NIET! Tip op de cops kwijt te raken is zodra je buiten de zoekradius bent, uit je voertuig stappen! Kijk naar je map, hij zoomt in, oftewel als ped zien ze je minder snel/goed dan als in een voertuig! cover zoeken, en je bent kwijt.. Bewerkt: 6 mei 2008 door Jacky-2007 Reageren
Jozz Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 makkelijk gezegt: Als het uitkomt wel, maar ik heb meeeer dan de helft van de storyline zonder cheats gedaan dus Reageren
Klapsigaar Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik vind het maar sneu als je gaat cheaten met de storyline, want die is al easy genoeg. Reageren
uniQueGTA Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ja, ik heb alle cheats uitgeprobeert, eentje is eigelijk maar echt leuk: dat je met de auto kunt vliegen die is echt facking grappig je hebt ook zon cheats dat overal gras groeit als je die intypt maar meestal crasht het spel dan Reageren
demanvangta Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ja het gaat er niet om welke cheats je gebruikt.. maar OF je ze gebruikt .. ik gebruik ze niet voordat ik alle achievements heb.. (nooit dus hahaa) Reageren
steintje Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 NEE NATUURLIJK gebruik ik geen cheats Reageren
Hit Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Nee, alleen om die helicopter te spawnen als ik ff snel ergens wil zijn , heb geen zin om helemaal te rijden Reageren
Berik Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Tot nu toe doe ik zonder (24%), maar aan armor komen is wel héél lastig. Je kan toch gewoon kopen in gunshop:P Maar ik gebruik geen cheats... das pas leuk als je klaar bent en gewoon wilt rond rennen en knallen enzo:P Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Nee, ik cheat niet, cheaten is voor n00bs. Want wat is nou leuker en geeft meer voldoeing: een vuurgevecht waarbij je ecdht tactisch moet spelen, of eentje waar je wat extra health, armor pf wapens erbij cheat als het je uitkomt? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik zit op 33% en ik heb 4 cheats gebruikt en dat blijft ook zzo:dit zijn de cheats: anhilator (helikcopter) fbi buffelo (fbi wagen ) verwijder wanted level en als laatste een superGT. meer cheats gebruik ik niet. cheats kun je zeker niet online gebruiken? Reageren
Devsio Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik zit op 33% en ik heb 4 cheats gebruikt en dat blijft ook zzo:dit zijn de cheats: anhilator (helikcopter) fbi buffelo (fbi wagen ) verwijder wanted level en als laatste een superGT. meer cheats gebruik ik niet. cheats kun je zeker niet online gebruiken? Lijkt me logisch . Reageren
Jericho Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Nope, zit nu op 35% en nog geen cheats gebruikt en ik ga dit waarschijnlijk ook niet doen. Heb net Playboy X vermoord[/font] Reageren
Dvt Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) Ik gebruik soms auto/helicopter cheats. Geen achievement-block cheats, zoals Health, Armor, Lower Wanted Lvl, Raise Wanted Lvl. etc. Ik gebruik bijvoorbeeld wel eens de FIB Buffalo cheat als je weer eens de politie database in moet.. Of een heli om even snel gratis ergens naartoe te reizen. Dit zijn de cheats die ik gebruik, zit nu op 48%, en ben nog net in de race voor de achievement Liberty City Minute: Helicopter - Annihilator Car - FIB Buffalo Car - SuperGT Car - Cognoscenti Car - Turismo Bewerkt: 11 mei 2008 door Dvt Reageren
battle1970 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 ik gebruik nog geen cheats ik speel de game eerst 2keer uit zonder cheats en dan ga ik lekker lol maken met cheats Reageren
IronBullet Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Geplaatst: 11 mei 2008 Ik doe zonder cheats , is veel leuker !! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.