Jump to content

hey gebruiken jullie cheats?


$$IV$$

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    5

  • Devsio

    3

  • Little Jacob

    2

  • XXL-GTA

    2

1e keer speel ik NOOIT met cheats, dat vind ik gewoon zonde eigenlijk. Betaal je 60 euro voor een game en dan ga je elke missie cheaten. Wat is er dan nog voor lol aan?

Nu ik hem al heb uitgespeeld heb ik 2 keer cheat gebruikt, alleen om te kijken hoe die annihilator en fib buffalo eruit zagen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel wel met cheats alleen ik save het daarna niet. Gewoon voor 't lolletje ff een goeie auto met wapens en dan iedereen neer knallen. Wel lachen. In de missie's cheat ik natuurlijk niet. SPOILER Missie Uncle Vlad>>> Lijkt me wel leuk als je Vlad met een M4 kan neerknallen ofzo. Ga ik met een cheat proberen :7 [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Sa 100% uitgespeeld wel met cheats maar dat was zo makkelijk dat ik IV zonder cheats heb uitgespeeld.

Ik cheat wel maar sla daarna gewoon niet op zodat mijn savegames zuiver blijven :Y

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik cheat niet vind het ook niet nodig is goed te doen zonder al zitten er missies bij ahha nee is al eerder hier gezegt is toch zonde geld als je er door heen rent een spel van meer dan 60 euro

speel sins vandaag ook veel meer online is ook echt mege verslavend

Link to comment
Delen op andere websites

GTA is egt makkelijk egt zielig als je cheats gebruikt

echt zielig als je andere lui hier zielig noemt :puh: (ja nu ben ik ook even zielig)

Ik heb even 2x cheats gebruikt, na het afmaken van de storyline natuurlijk, en voor de zekerheid heb ik autosave OFF gezet.. zodat hij niet automatisch opslaat als je iets verkeerds doet.. (stunt bijv) maar dan heb ik altijd nog een reserve savegame.

Bewerkt: door denven
Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel altijd eerst het spel 100 % uit. Dat vindt ik altijd het leukst, anders is het allemaal zo makkelijk. Als ik het voor de tweede keer ga spelen dan ga ik het met cheats uit spelen. Gewoon puur voor de lol. Je merkt dan erg gauw dat met Cheats een keer zo gemakkelijk is. Mijn broer speelt GTA IV uit met cheats. Hij heeft $314.000,- omdat hij het met cheats uitspeeldt. Ik speel het zonder cheats en ik heb dus nog maar $43.000.-. Ik moet natuurlijk erg veel munitie kopen en mijn broer doet dat met cheats :puh:

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...