Vercetti24 Geplaatst: 10 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2008 Ik heb 2 savegames, een met cheats en andere zonder. Die met cheats is gewoon voor de lol. Ik cheat niet tot dat ik het storyline uitspeelt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jellha Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2008 ik heb heb alleen cheats gebruikt na dat ik gta had uitgespeelt , maar dan alleen de cheats van auto's en die helikopter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 18 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2008 (bewerkt) Komen er eigenlijk nog ooit cheats uit? Want nu zijn er toch wel weinig naar m'n zin Tis nu al bijna 2 maand uit... Bewerkt: 18 juni 2008 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb geen cheat gebruikt in GTA IV,mensen die cheaten zijn slecht in de game,behalve als je het echt niet kunt halen dan maakt het mij niks uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb geen cheat gebruikt in GTA IV,mensen die cheaten zijn slecht in de game,behalve als je het echt niet kunt halen dan maakt het mij niks uit. Wat maakt het zowieso uit niemand heeft er last van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 alleen 1 keer gedaan om die FIB buffalo auto te krijgen. die auto ownt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Wel eens cheats gebruikt, maar niet voor een missie ofzo. Heb na het cheaten ook nooit gesaved. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 ik heb GTA 4 nu 100% uitgespeeld en nu ga ik cheats gebruiken wel eens grappig als je bijna dood ben dat je dan je leven kan op peppen. het eenigste wat ik gebruikte wass de hulp van Wikigta en zo is het mij gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-La Marcel# Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Nee,Ik vind je moet op eigen kracht de game uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Topic samengevoegd met een reeds bestaand topic. Ontopic: ik gebruik bij missies nooit cheats, maar als ik voor WikiGTA screens ofzo moet nemen, dan wel. Dat kost gewoon veel minder tijd. Maar in "mijn eigen savegame" dus niet. Het is ook vrij lastig om telkens heel die code opnieuw in te voeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Komen er eigenlijk nog ooit cheats uit?Want nu zijn er toch wel weinig naar m'n zin Tis nu al bijna 2 maand uit... cheats komen niet zomaar uit de lucht vallen miss bij DLC, maar ik verwacht ze niet bij updates Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Topic samengevoegd met een reeds bestaand topic.Ontopic: ik gebruik bij missies nooit cheats, maar als ik voor WikiGTA screens ofzo moet nemen, dan wel. Dat kost gewoon veel minder tijd. Maar in "mijn eigen savegame" dus niet. Het is ook vrij lastig om telkens heel die code opnieuw in te voeren. Als je telefoon omhoog haalt, en dan naar pijltje omlaag drukt krijg je Sixaxis Tutorial, en daarboven staat Cheats, dus hoef je niet telkens in te typen. Later, Er zijn nu wel weinig cheats, bij SA had je 3 a 4 blaadjes aan cheats en hier 15 regeltjes, amper cheats dus en ook nog saaie cheats, dat is ook een rede dat ik niet cheat. Bewerkt: 25 juni 2008 door FerryN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StrongBongSmoke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik gebruik soms motor en Heli cheat waneer ik ge-save'd hebt. Ik speel altijd eerst het spel 100 % uit. Dat vindt ik altijd het leukst, anders is het allemaal zo makkelijk. Als ik het voor de tweede keer ga spelen dan ga ik het met cheats uit spelen. Gewoon puur voor de lol. Je merkt dan erg gauw dat met Cheats een keer zo gemakkelijk is. Mijn broer speelt GTA IV uit met cheats. Hij heeft $314.000,- omdat hij het met cheats uitspeeldt. Ik speel het zonder cheats en ik heb dus nog maar $43.000.-. Ik moet natuurlijk erg veel munitie kopen en mijn broer doet dat met cheats DSgregor Maar ik cheat ook niet en koop nooit wapens. Waarom geef jij dan zoveel geld aan wapens uit? Als je 1 missie doet heb je meestal al veel wapens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Ik gebruik soms motor en Heli cheat waneer ik ge-save'd hebt.Ik speel altijd eerst het spel 100 % uit. Dat vindt ik altijd het leukst, anders is het allemaal zo makkelijk. Als ik het voor de tweede keer ga spelen dan ga ik het met cheats uit spelen. Gewoon puur voor de lol. Je merkt dan erg gauw dat met Cheats een keer zo gemakkelijk is. Mijn broer speelt GTA IV uit met cheats. Hij heeft $314.000,- omdat hij het met cheats uitspeeldt. Ik speel het zonder cheats en ik heb dus nog maar $43.000.-. Ik moet natuurlijk erg veel munitie kopen en mijn broer doet dat met cheats DSgregor Maar ik cheat ook niet en koop nooit wapens. Waarom geef jij dan zoveel geld aan wapens uit? Als je 1 missie doet heb je meestal al veel wapens. Ik koop ook amper wapens en cheat niet, en ik heb 498.040 Dollar, net geen 500k dus. Als ik bij Trespassed 1 keer minder doodging had ik nu meer als 500k aan geld. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Busenitz Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Ik maak altijd een save-game aan, waarbij ik geen cheats gebruik. Nadat ik dat uitgespeeld heb, maak ik er één aan waarbij ik wel cheats gebruik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.