rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 ja gebruiken jullie nu al wapen cheats of doen jullie zonder ik ben nu zonder bezig en ik ben nu zo ongeveer op 30 procent dus. gewoon ff 'n vraag heel soms armor cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 (bewerkt) Ik wil weten wie er cheat en wie niet. Ik zelf cheat soms wel, meestal voor de NRG 900RR Alvast bedankt! Sorry dat de poll er niet bij staat. Mijn pc viel uit en nu kan ik de naam niet bewerken. Bewerkt: 27 juli 2008 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Ik wil weten wie er cheat en wie niet. Ik zelf cheat soms wel, meestal voor de NRG 900RR Alvast bedankt! D'r is al een topic over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 HAHA !! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 HAHA !! hahaha ja ik cheat soms wel eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 ik heb nog geen 1 cheat gebruikt ik vind dat je er dan langer aan zit en meer waar heb voor je monny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 HAHA !! hahaha ja ik cheat soms wel eens Big Smoke: Over spam gesproken zeg... @ Gta-san: ik ook wel af en toe :$ Times cheated: 8947 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 100% gehaald en geen één keer gecheat. =D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 Ik heb de 100% gehaald zonder te cheaten. en nu ik het eenmaal heb, cheat ik wel voor de fun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 100% clean gespeelt without cheats, hoef het ook niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 ja heel soms Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mitc-Hell Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 ik cheat heel zelden als ik bijvoorbeeld ff zin heb om in een bepaalde auto te rijden maar geen zin hem om er een te zoeken, maar als ik cheat dan save ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 27 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2008 ik cheat nooit tijdens de story mode heb dat bij nog geen ene gta gedaan anders vind ik er ook niks aan. maar cheat daarna soms voor wat voertuigen maar save dan wel nooit !! cheaten om door de storymode te geraken is voor losers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ja ik cheat soms, Meestal voor auto's ...............(ALTIJD)..................(ALLES) Haha! Ik cheat eigelijk bijna in elke game :$ Bewerkt: 21 augustus 2008 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2008 In story line niet gecheat maar nu wel eens voor de lol. Hoewel ik meestal online zit. Voeg oostzaan toe op psn! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.