stormvip Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Als ik gta sa opstart is er iets met het beeld niet goed, het is te groot en het zit teveel rechtsonder, wie kan mij helpen ? --- [/email] Bewerkt: 5 mei 2008 door -Matthijs- E-mailadres verwijderd en topic verplaatst naar 'Hardware Problemen'. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als ik gta sa opstart is er iets met het beeld niet goed, het is te groot en het zit teveel rechtsonder, wie kan mij helpen ? stormvip(at) live DOT nl Je moet de resolutie wat lager zetten. (duh) Reageren
stormvip Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als ik gta sa opstart is er iets met het beeld niet goed, het is te groot en het zit teveel rechtsonder, wie kan mij helpen ? stormvip(at) live DOT nl Je moet de resolutie wat lager zetten. (duh) Hoe dan !? Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als ik gta sa opstart is er iets met het beeld niet goed, het is te groot en het zit teveel rechtsonder, wie kan mij helpen ? stormvip(at) live DOT nl Je moet de resolutie wat lager zetten. (duh) Hoe dan !? Bij de opties. Dat kan je vinden in het hooftmenu. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.