Jump to content

GTA IV Mobieltjes

De vraag van de dag!!!  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Welke mobiel heb je liever?

• Mobiel 1
      0
    • Mobiel 2
      16
    • Geen iedee
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Nou ik heb goed nieuws...De mensen die de missie van: Playboy X (Missie 4 is dat van alle missie's) die krijgen telefoon 2 maar nou heb ik de vraag..Hoeveel mobieltjes zijn er? en dan heb ik nog een vraag: Zou iemand die mobieltje 2 heeft een foto ervan kunnen maken? en dan nog een vraag: Zou iemand een filmpje op <<<<YouTube>>>> genaamt: Emergency call...(Hulpdienst telefoon)...Dat N.B. belt naar alle hulpdiensten..En dan verwerken in een editor program..Graag de link hier heen dan zetten..

Groetjes

L156

B.S.

Alsjeblieft goeie/handige antwoorden geven.

>>> Door SummerBase: Je moet niet "Mogen leden meer dan één antwoord geven?" aanvinken, want dan kunnen ze meerdere dingen aanvinken en dat is in deze niet de bedoeling denk ik. Aangepast. ;)<<<

Geplaatst:

beetje nutteloos topic/poll :duh: emergency call is niet zo boeiend hoor je beld hij zegt waar je staat en er komt een ambu politie of brandweer aan.. op internet kan je al genoeg vinden over e 2e telefoon kijk maar in video reviews van onderandere gametrailers.com daar word die ook besproken.. beetje onzinnig dit.. maar dat is mijn mening!

Geplaatst:

Er was destijds ook een BitterSweet mobieltje, teminsten als ik RockstarGames zelf mag geloven: www.rockstargames.com/iv

Als het goed is is daar ook een BitterSweet mobieltje maar ik vraag het me af of ze hem in de game hebben gebruikt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...