Jump to content

Dealen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik heb een vraag je. Kan je met CJ dealen? Het hoeft niet persé drugs te zijn, maar kan ook auto's zijn.

Ik heb dat namelijk altijd al willen doen en ik heb even geld nodig. Is daar een mod voor? Zo ja mag ik het dan weten?

Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member.

Geplaatst:
Hoi,

ik heb een vraag je. Kan je met CJ dealen? Het hoeft niet persé drugs te zijn, maar kan ook auto's zijn.

Ik heb dat namelijk altijd al willen doen en ik heb even geld nodig. Is daar een mod voor? Zo ja mag ik het dan weten?

Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member.

Voor het dealen van drugs heb je de 'CJ gets high and drunk' mod. Voor auto's dealen had je ook een mod. Ik weet alleen niet meer hoe die mod heet.

Geplaatst:
Hoi,

Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member.

Voor het dealen van drugs heb je de 'CJ gets high and drunk' mod. Voor auto's dealen had je ook een mod. Ik weet alleen niet meer hoe die mod heet.

Oke, maar weet jij dan waar ik de mod ''CJ gets high and drunk'' kan downloaden, want anders kom ik er ook niet ver mee of kan ik die gewoon vinden op google?

Geplaatst:

Gewoon letterlijk kopiëren (met de dubbele aanhalingstekens, hierdoor wordt er met diezelfde combinatie gezocht) geeft meteen het gewenste resultaat (zelfs één, en dit is ook de goede). Je kunt hem in dit topic op het Engelse GTAForums.com downloaden.

Geplaatst:

Misschien weten jullie dat al, maar ik wil ook een zit/down mod erin zetten en daarbij moet ik ook een nieuwe savegame maken. Kan ik ze er dan tegelijk in zetten met de zelfde nieuwe game?

Geplaatst:

Je kan vanzelfsprekend allemaal SCM-modificaties met elkaar combineren, maar savegames kun je niet combineren (als je daar op doelt), je zult dus met die twee mods ook een aparte savegame moeten starten.

Geplaatst:
Hoi,

Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member.

Aleen nu gaan we naar mijn echte vraag en dat is of je ook kan dealen in wiet. Kan dat als ik die mod heb geïnstalleert?

Geplaatst:
Hoi,

Alvast bedankt!

Groeten,

B&C member.

Aleen nu gaan we naar mijn echte vraag en dat is of je ook kan dealen in wiet. Kan dat als ik die mod heb geïnstalleert?

Volgens mij wel. Je kan in ieder geval zeker wiet roken/kopen en drinken.

Geplaatst:

Met mods is het waarschijnlijk wel mogelijk, maar zonder mods gaat CJ niet dealen. CJ en Sweet hebben een pesthekel aan drugs en proberen Grove Street ook zoveel mogelijk hiervan vandaan te houden. Als je dan een dealer ziet in één van je territoria vraagt deze wel eens of je wat wil kopen. Je kunt dan óf negatief zeggen dat hij weg moet, waarna de dealer vaak het vuur opent, óf positief waarna deze rustig weg gaat.

Je kunt het dus proberen met mods, maar voor zover ik weet is de CJ High and Drunk mod de enigste mod die iets met druks en drank te maken heeft.

Geplaatst:
Hoe kan je dan dealen, want dat wil ik weten.

Ik zou zeggen, probeer het maar. Je maakt even een back up van je main.scm en van je saved games en je probeert het uit.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu de mod geïnstalleert en het werkte, maar nu heb ik noobmode weer geïnstalleert en nu is die mod opeens weg. HELP! Gelukkig heb ik nu alles weer een beetje onder controle behalve noobmode. Mijn vraag is nu kan je ''get CJ high and drunk'' mod en noobmode V2 tegelijk in het spel hebben?

Bewerkt: door Bloodz & Cripz member
Geplaatst:

Je kan het tegelijk in het spel hebben, maar jij hebt denk ik de 'main.scm' van N00bMode vervangen met degene die je had aangepast. Natuurlijk gaat de 'CJ gets high and drunk'-modificatie dan weer weg, omdat die code niet bij N00bMode zit. Je kunt N00bMode eens openen en daar de 'CJ gets high and drunk'-modificatie in zetten, zodat je beide modificaties hebt. Natuurlijk wel weer een nieuw spel starten... ;)

Geplaatst:

ik heb hem nu gedownload en een nieuwe savegame gestart, maar hij wil het niet doen die mod.

Weet hier iemand een oplossing?

Geplaatst:
ik heb hem nu gedownload en een nieuwe savegame gestart, maar hij wil het niet doen die mod.

Weet hier iemand een oplossing?

Komt waarschijnlijk omdat je V2 hebt. Die kan je niet modden. ;) Hier in de download database staat een downgrade patch.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...