c-style Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 iemand vertelde mij dat hij weer gehoord ahd dat op eht 3e eiland het witte huis zou staan. ik hbe hem nog niet gezien, maar wee tiemand of dit ook zo is? c-style Reageren
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Volgens mij heb ik daar wel zoiets gezien maar volgens mij niet echt het witte huis. Reageren
c-style Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ok, en op eht 2e eiland staat zon groote kerk, best wel mooi vind ik en die komt mij wel bekend voor. kan dat of... Reageren
DdJDean Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Het witte huis zit niet in het spel, omdat Liberty City alleen op de steden New York en New Jersey is gebasseerd. Aangezien het witte huis zich niet in New York of New Jersey bevindt is het dus ook niet in Liberty City te vinden. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ok, en op eht 2e eiland staat zon groote kerk, best wel mooi vind ik en die komt mij wel bekend voor. kan dat of... Inderdaad, dat is de Saint Patricks Cathedral. Een grote kerk die ook in het echte New York staat. Reageren
Goldadon Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Haha die staat in washington, niet in NY Reageren
c-style Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Het witte huis zit niet in het spel, omdat Liberty City alleen op de steden New York en New Jersey is gebasseerd. Aangezien het witte huis zich niet in New York of New Jersey bevindt is het dus ook niet in Liberty City te vinden. 2e eiland is dan new york en 3e of 1e new jersey denk k? Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Het witte huis zit niet in het spel, omdat Liberty City alleen op de steden New York en New Jersey is gebasseerd. Aangezien het witte huis zich niet in New York of New Jersey bevindt is het dus ook niet in Liberty City te vinden. 2e eiland is dan new york en 3e of 1e new jersey denk k? Aldernly (3e eiland) is op New Jersey gebaseerd, de rest op New York. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.