Jump to content

Hoofdmissies en zijmissies


IVaddict

Recommended Posts

Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,

wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies?

En moet je ze beiden doen of wat..

IVaddict

de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdmissies zijn missies die bij de Storylijn horen, je krijgt doordat je die missies speelt het verhaal te zien. Waar het eigenlijk om draait. Deze missies krijg je van personen. Je kan ze op allerlij manieren krijgen, van personen, per telefoon, per sms of per e-mail. Deze missies moet je persé uitspelen, wil je het verhaal weten.

Zijmissies behoren niet bij de storylijn, hier krijg je het verhaal dus niet door te weten. Zijmissies zijn missies die je moet doen, als je de 100% wilt halen.

Voorbeelden van zij-missies in GTA IV:

Police Most-Wanted Lijst afmaken

Ambulance

Brandweer

Zijmissies krijg je niet van een persoon, die zitten al gewoon in het spel. Die kan je gewoon doen, het heeft geen betrekking tot de Story-lijn.

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdmissies zijn alles de missies die de makers hebben bedacht om hun hele verhaal aan je te "vertellen". Denk aan San Andreas: het verhaal begint op de luchthaven van Los Santos waar je CJ zijn koffer ziet pakken en uiteindelijk eindigt het verhaal met de dood van Tenpenny en krijg je heel mooi de aftiteling in beeld. Dáár doe je het als gamer voor....naast de hoofdmissies heb je ook zijmissies: niet noodzakelijk om de hele verhaallijn te kennen maar wél noodzakelijk vaak om het andere doel van de meeste gamers te halen: de 100%

Edit: was een beetje traag :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,

wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies?

En moet je ze beiden doen of wat..

IVaddict

de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo

Oh oke , dus die zijmissies hoef je niet persee te doen om verhaallijn te volgen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een vraag, ik heb het spel nog niet maar,

wat is nu eigenlijk het verschil tussen hoofdmissies en zijmissies?

En moet je ze beiden doen of wat..

IVaddict

de hoofdmissies zijn de missies uit de verhaallijn, de zijnmissies zijn kleine missies die niks met het verhaal te maken hebben, zoals pliesieagentje spelen, en met ambulance mensen heel maken ofzo

Oh oke , dus die zijmissies hoef je niet persee te doen om verhaallijn te volgen?

nee, zijmissies staan buiten het verhaal, maar als het verhaal is afgelopen (ik geloof bij 60 procent) kun je zijmissies doen om de volle 100% te halen

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Hoofdmissies zijn missies die bij de Storylijn horen, je krijgt doordat je die missies speelt het verhaal te zien. Waar het eigenlijk om draait. Deze missies krijg je van personen. Je kan ze op allerlij manieren krijgen, van personen, per telefoon, per sms of per e-mail. Deze missies moet je persé uitspelen, wil je het verhaal weten.

Zijmissies behoren niet bij de storylijn, hier krijg je het verhaal dus niet door te weten. Zijmissies zijn missies die je moet doen, als je de 100% wilt halen.

Voorbeelden van zij-missies in GTA IV:

Police Most-Wanted Lijst afmaken

Ambulance

Brandweer

Zijmissies krijg je niet van een persoon, die zitten al gewoon in het spel. Die kan je gewoon doen, het heeft geen betrekking tot de Story-lijn.

Uh ik zit nu in een brandweer wagen; hoe zet je die missie aan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...