BlackWhisperer Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hey allemaal . . Ik was benieuwd hoeveel stripclubs er zijn op GTA .. Wie weet waar ?? En heb je er een printscreen ofzo van ? of een foto .. Laterzz.. Germi .. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 >>hier<< vind je een kaart met alle seksclubs erop. De oranje bolletjes zijn de clubs, de rode is de seksshop. Reageren
leettjuh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Er zijn er 3. De namen weet ik niet. Maar heb je er ook een in San Fierro? En er is toch maar 1 seksshop open? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Er zijn er 3. De namen weet ik niet. Maar heb je er ook een in San Fierro?En er is toch maar 1 seksshop open? Het zijn er 4. 3 in Las Venturas, 1 in Los Santos en geen in San Fierro. Er is inderdaad maar een seksshop wat open is, en dat is die in Las Venturas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.