Big Playahh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik heb het over die missie met die coke. de drugsdealers haal ik zonder damage, maar die wouten zijn het probleem! ze zijn met zo veel en staan overal. hoe kan ik van ze afkomen? alvast bedankt! Bewerkt: 6 mei 2008 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doever Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 de missie heet snowstorm. tips: ga vooraf alsnog een kogelvrijvest kopen. ren gebukt ( klik op he pookje) en neem die cat auto. ( ik ben de volledigen naam kwijt). ga direct van het eiland af en de snelweg/grote weg op om uit te lopen op de politie. als je eenmaal een voorsprong hebt ga je er vanaf en zijweggetjes nemen. succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Neem goed de weg naar buiten in je op omdat er soms nog wel kamers zijn waar je dus niet verder kan, gebruik hoekjes en spullen om erachter te schuilen. Haal vantevoren bij de wapenwinkel een goed wapen en armor. Ik raad je de assault rifle aan, met genoeg ammo. Zorg dat je de N.O.O.S.E binnen uitschakelt en de politie's die voor de ingang/uitgang staan ook. Wat ik deed was van te voren alvast een goede snelle auto neer zetten zodat als je eruit rent snel in de auto stapt en er dus geen hoeft te stelen. Want dan schieten de politie's van buiten je al snel dood. Dan moet je zo snel mogelijk van dat stukje eiland af, anders rijd je rondjes en word je al gauw gepakt. Probeer zo snel mogelijk en goed te rijden zodat je zonder gezien te worden in een Pay 'nd Spray kan. Of natuurlijk heel snel rijden en uit de cirkel gaan. Hou goed de radar in de gaten want daar zie je waar de politie's zich bevinden. Mischien is het handig om te daten met lawchick, kiki dus. Want als je met haar 100% heb kan ze de politie voor je weghalen. Alleen weet ik niet of dat met deze missie ook kan want soms zegt ze ook dat je wel écht iets gedaan hebt en ze je dus niet kan helpen. Succes met je missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ah, The Snow Storm. Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald. Tips: Zorg voor Health Zorg voor Armor Zorg voor genoeg kogels Let goed op, ook boven je Blijf geconcentreerd Schuil achter voorwerpen, en muurtjes @Hierboven: Over welke missie heb jij het? Bewerkt: 5 mei 2008 door visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Neem goed de weg naar buiten in je op omdat er soms nog wel kamers zijn waar je dus niet verder kan, gebruik hoekjes en spullen om erachter te schuilen. Haal vantevoren bij de wapenwinkel een goed wapen en armor. Ik raad je de assault rifle aan, met genoeg ammo. Zorg dat je de N.O.O.S.E binnen uitschakelt en de politie's die voor de ingang/uitgang staan ook. Wat ik deed was van te voren alvast een goede snelle auto neer zetten zodat als je eruit rent snel in de auto stapt en er dus geen hoeft te stelen. Want dan schieten de politie's van buiten je al snel dood. Dan moet je zo snel mogelijk van dat stukje eiland af, anders rijd je rondjes en word je al gauw gepakt. Probeer zo snel mogelijk en goed te rijden zodat je zonder gezien te worden in een Pay 'nd Spray kan. Of natuurlijk heel snel rijden en uit de cirkel gaan. Hou goed de radar in de gaten want daar zie je waar de politie's zich bevinden. Mischien is het handig om te daten met lawchick, kiki dus. Want als je met haar 100% heb kan ze de politie voor je weghalen. Alleen weet ik niet of dat met deze missie ook kan want soms zegt ze ook dat je wel écht iets gedaan hebt en ze je dus niet kan helpen. Succes met je missie hoe date ik die ene kiki? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Draken oog Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Een goede manier om te ontsnappen aan de politie, zorg dat je bij de ingang van het ziekenhuis komt en ren dan naar rechts klim over het hekje, ren zo hard als je kan richting het water, daar staat een boot pak die een vaar een heel stuk rechtdoor tot je niet meer gezocht word. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Je moet naar een Internetcafé. Je ziet dan rechts: Love Meet. Klik daar op. Klik op Female. Ga dan naar 'LawChick'. Klik op 'More'. Klik dan op Date. Je zult je eerste afspraak dan krijgen. Houd je e-mail wel goed in de gaten (in GTA IV). Je zult 3 icoontjes krijgen, als je met haar date. Ga naar 1 van die 3, en breng haar weer thuis. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Je moet naar een Internetcafé. Je ziet dan rechts: Love Meet. Klik daar op. Klik op Female. Ga dan naar 'LawChick'. Klik op 'More'. Klik dan op Date. Je zult je eerste afspraak dan krijgen. Houd je e-mail wel goed in de gaten (in GTA IV). Je zult 3 icoontjes krijgen, als je met haar date. Ga naar 1 van die 3, en breng haar weer thuis. Veel succes! 2x gedrukt, verwijder 1 post maar, mod Bewerkt: 5 mei 2008 door visser23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Je moet naar een Internetcafé. Je ziet dan rechts: Love Meet. Klik daar op. Klik op Female. Ga dan naar 'LawChick'. Klik op 'More'. Klik dan op Date. Je zult je eerste afspraak dan krijgen. Houd je e-mail wel goed in de gaten (in GTA IV). Je zult 3 icoontjes krijgen, als je met haar date. Ga naar 1 van die 3, en breng haar weer thuis. Veel succes! ok dat had ik al gedaan maar heb nog niets terug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 maar ik heb het over de wouten in het gebouw die rennen naar je toe en meppen je helemaal kapot! hoe moet ik die overleven? shotgun helpt niet ,zijn er te veel! nog tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 maar ik heb het over de wouten in het gebouw die rennen naar je toe en meppen je helemaal kapot!hoe moet ik die overleven? shotgun helpt niet ,zijn er te veel! nog tips? Shotgun is inderdaad moeilijk maar een Assault Rifle (dus een M4 of AK47) schiet veel sneller en is dus veel beter. Ook een SMG kan het nog goed doen, al richt deze minder schade toe. Wat wel positief is aan de SMG is dat deze een groter magazijn heeft. Verder hoef je niet alle agenten dood te schieten. Ikzelf had 1 NOOSE agent doodgeschoten en daarna gewoon snel naar de uitgang gerend. Daarna nam ik de eerste auto die ik zag en ging ik naar een Pay 'n Spray. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 maar ik heb het over de wouten in het gebouw die rennen naar je toe en meppen je helemaal kapot!hoe moet ik die overleven? shotgun helpt niet ,zijn er te veel! nog tips? Shotgun is inderdaad moeilijk maar een Assault Rifle (dus een M4 of AK47) schiet veel sneller en is dus veel beter. Ook een SMG kan het nog goed doen, al richt deze minder schade toe. Wat wel positief is aan de SMG is dat deze een groter magazijn heeft. Verder hoef je niet alle agenten dood te schieten. Ikzelf had 1 NOOSE agent doodgeschoten en daarna gewoon snel naar de uitgang gerend. Daarna nam ik de eerste auto die ik zag en ging ik naar een Pay 'n Spray. Veel succes! thanks voor de tip zal het vanavond weer eens probeeren dan maar! en dat rennen is niet zo goed heb het na,elijk al eens geprobeert! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ch0mp0w33 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Lijkt me echt een graf missie, ben er ook bijna. Meestal heb ik met deze missies niet zo'n erge problemen. Meer missies van dat je ergens op tijd moet zijn. Of dat je auto niet kapot mag gaan ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Als je eenmaal bij het ziekenhuis bent moet je de 2 gangsters daar doodschieten en dan moet je via de buitenkant naar achteren lopen... Daar zit een trap, daar moet je opklimmen en dan moet je snel gaan bukken voor het muurtje wat daar op de grond staat... Maak alle gangster op het dak koud... Spring dan naar beneden en ga op zoek naar de kamer waar de drugs in zit... De kamer zit ergens achterin het gebouw waar jij nu bent... Als je de drugs hebt ga je uit de kamer rechtdoor en dan rechtsaf... Ergens daar zit een soort van rond tafeltje omsingeld door explosiefen... Klim op het tafeltje en spring naar het raam... als je op het kozijn staat dan spring je nog een keer en dan klim je dor het bovenste raam... Dan ben je buiten en dan kun je zwemmend ontsnappen of ontsnappen via de Bobcat die bij de ingang van het gebouw staat en dan neem je een bezoekje aan pay 'n spray... Veel succes met de missie Snow Storm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suburban Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 handige tip: het is mogelijk om op het zelfde eiland te ontsnappen maak ze allemaal dood in dat ziekenhuis of wat het ook is... en pak dan die bobcat, rij niet over de weg, beuk door de hekjes zodat je aan de andere kant passeert, dan rij je naar zo'n voetpad aan het einde van het eiland, bij mij was in 1 van de hoeken geen cirkel meer dus kon ik daar gewoon wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.