Jump to content

Snow Storm

Big Playahh

Recommended Posts

handige tip: het is mogelijk om op het zelfde eiland te ontsnappen maak ze allemaal dood in dat ziekenhuis of wat het ook is... en pak dan die bobcat, rij niet over de weg, beuk door de hekjes zodat je aan de andere kant passeert, dan rij je naar zo'n voetpad aan het einde van het eiland, bij mij was in 1 van de hoeken geen cirkel meer dus kon ik daar gewoon wachten

dankje maar met ontsnappen heb ik geen moeite (heb missie van fransis gehaald met 4 sterren wanted!)

maar die eikels binnen!

Delen op andere websites

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Playahh

8

• Visser23

3

• Ikwilgta4voor360

3

• Hackman

2

handige tip: het is mogelijk om op het zelfde eiland te ontsnappen maak ze allemaal dood in dat ziekenhuis of wat het ook is... en pak dan die bobcat, rij niet over de weg, beuk door de hekjes zodat je aan de andere kant passeert, dan rij je naar zo'n voetpad aan het einde van het eiland, bij mij was in 1 van de hoeken geen cirkel meer dus kon ik daar gewoon wachten

dankje maar met ontsnappen heb ik geen moeite (heb missie van fransis gehaald met 4 sterren wanted!)

maar die eikels binnen!

die barrels en een paar granaten moeten het wel doen :dans:

Delen op andere websites

Heb hem net ook gehaald, damn het was voor mij echt simpel. Die drugsdealers waren een eitje, ik werd precies 2x geraakt. Toen kwamen de blauwpetten, heb er maar 5 doodgeschoten ofzo, toen nam ik een uitgang wat dus een bere goeie uitgang bleek te zijn, ik moest wel om het huis lopen, maar ik had geen last van de cops. Toen in de Bobcat gestapt en van de pliesie ontsnapt.

Persoonlijk vond ik de missie van Francis met Final Interview moeilijker.

Delen op andere websites

Heb hem net ook gehaald, damn het was voor mij echt simpel. Die drugsdealers waren een eitje, ik werd precies 2x geraakt. Toen kwamen de blauwpetten, heb er maar 5 doodgeschoten ofzo, toen nam ik een uitgang wat dus een bere goeie uitgang bleek te zijn, ik moest wel om het huis lopen, maar ik had geen last van de cops. Toen in de Bobcat gestapt en van de pliesie ontsnapt.

Persoonlijk vond ik de missie van Francis met Final Interview moeilijker.

o nee ik vond final intervieuw juist een makkie! :puh:

Delen op andere websites

Ik heb hem ook net gedaan, eerst gewoon alle drugsdealers uitschakelen en daarna met full armor en health rennen naar de uitgang richting de boot die er ligt. Ik heb geen één politie neergeschoten, ben maar paar keer geraakt. Vol gas met de boot weg en done.

Delen op andere websites

Doe armor aan, ga naar binnen en knal alle rode stipjes af. Zorg dat je je de weg naar buiten nog herrinerd. Zodra je de drugs hebt loop je gewoon naar buiten en negeer je de agenten (dit doet ongeveer 3 kwart van je armor weg), dan loop je naar de auto die links van het gebouw staat die is niet op slot. Zet een way point in een groot gedeelte zodat je niet toertjes zit te draaien. Zodra je daar bent moet je gewoon je 3 sterretjes kwijt raken.

TIP: speel het overdag anders zie je niet veel

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Mijn probleem is dat ik de uitgang van dat gebouw nooit kan vinden en ik had gehoord dat je via een raam ook weg kan komen kan iemand mij helpen hoe ik de weg terugvindt want het lukt helemaal niet en dan daarna ook nog die wanted sterren iemand daar tips voor

Alvast bedankt

Remco

Delen op andere websites

als je weg moet rijden voor de wouten rij dan gewooon een spray garage in en ze zijn zo weg :tu:

Oke bedankt ik zal het is proberen maar weet iemand de weg terug naar de uitgang want ik loop telkens verkeerd ( best dom ik weet het) en dan wordt ik uiteindelijk alsnog dood geschoten

Delen op andere websites

ik heb deze missie al 4 keer geprobeerd... elke keer andere strategie.

en de strategie om gelijk door te rennen lukte ook niet..

eigenlijk heb ik nu niet meer zoveel zin in die missie :schater::duh:

De missie is niet zo moeilijk hoor; ik had hem van de eerste keer. Ik zal je wat tips geven en de missie uitleggen. :)

Allereerst zorg je dat je full health en body armor hebt. Rij naar het 'Old Hospital'. Als je er bent schiet je eerst de 2/3 mensen dood die buiten staan. Dan ga je rond het oude hospitaal, en je zal een ladder vinden. Ga het hospitaal binnen via deze ladder. Dan zullen daar een aantal mensen staan. Vanaf je binnen staat neem je cover achter het object dat daar zal staan en je schiet de mensen neer. Dan kijk je naar beneden en schiet je op de rode gasflessen, of je gooit gewoon een granaat naarbeneden. Dan is het meeste werk gedaan.

Je gaat de kamer met de coke binnen, neemt het en je hebt nu één ster. Sprint naar buiten langs de voordeur en schiet alleen politie neer als het echt nodig is. Buiten zal er een Bobcat staan. Stap in en rij weg. Ben je niet zo'n goede bestuurder, rij dan naar de Pay 'n Spray: maar zorg dat de politie je niet ziet binnen gaan. Als je de politie kwijt bent, rij je naar Jacob en kijk naar het onthullende filmpje.

De missie is gehaald!

Delen op andere websites

Ah, The Snow Storm.

Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald.

Tips:

• Zorg voor Health
  • Zorg voor Armor
  • Zorg voor genoeg kogels
  • Let goed op, ook boven je
  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen, en muurtjes

@Hierboven: Over welke missie heb jij het?

Waarom doen jullie zo moeilijk over die politie? Schuil gewoon achter een muurtje en pak je mobieltje en doe Wanted down bij de cheats -.- dat gaat toch veel gemakkelijker? -.-

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...