Jump to content

Snow Storm

Recommended Posts

Geplaatst:
Waarom doen jullie zo moeilijk over die politie? Schuil gewoon achter een muurtje en pak je mobieltje en doe Wanted down bij de cheats -.- dat gaat toch veel gemakkelijker? -.-

Sommige mensen spelen het spel nu éénmaal liever uit zonder cheats, zoals ik.. ;)

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big Playahh

8

• Visser23

3

• Ikwilgta4voor360

3

• Hackman

2

Geplaatst:

Hey

het is me gelukt

Koop gewoon Armor en zorg ervoor dat je elke dealer dood schiet zonder zelf geraakt te worden pak de drugs REN naar buiten en heb schijt aan de politie, dan ren je naar rechts en zie je een gat in het hek een groot gat ren er doorheen en laat je in het water vallen en pak dan de boot die er ligt gewoon blijven varen en op het gegeve moment is de politie weg.

De rest is gewoon naar litlle jacob rijden en dan MISSION PASSED

Geplaatst:

ik heb gewoon dekking gezogd en de heletijd L2 in gedruk als ik wat zag schoot ik groet niko belic

Geplaatst:

Rijd gewoon naar achter het ziekenhuis, klim op de ladder en loop over het kleine kut muurtje naar de kamer met drugs. Schiet de homo's achter de bankjes dood en pak de drugs. Nu komt de NOOSE het ziekenhuis binnenstormen. De overgebleven gangmembers zullen met shotguns de NOOSE uit het ziekenhuis proberen te houden. Let wel op: ze schieten ook op jou. Dus heb schijt aan de politie en laat de gangmembers het anders opknappen. Deze missie is trouwens niet nodig voor de laatste missie.

Andere manier: bel Dwayne een paar keer voor back-up homies en schiet een weg naar binnen.

Beide manieren zijn erg effectief

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...