Scarface92 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Beste leden, Ik ben nu op de 17 % en kan nog steeds niet naar het middelste eiland.. Wanneer kun je daar heen en is er een manier om er te komen zonder dat je wanted sterren krijgt? Alvast bedankt, GTT Reageren
steintje Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 bij zo,n 23 % kun je naar het volgende land volgens mij bij een missie van playboy of vanelizabeta. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Beste leden,Ik ben nu op de 17 % en kan nog steeds niet naar het middelste eiland.. Wanneer kun je daar heen en is er een manier om er te komen zonder dat je wanted sterren krijgt? Alvast bedankt, GTT Je zal nog even verer moeten gaan met spelen, het ligt aan je eigen keuzes bij welk percentage je het eiland onlocked. Ik kan me zo niet meer heugen na welke missie ik erheen kan, maar denk eraan dat je ingame vriendschappen erg belangrijk zijn! Een maat van mij speelt hem ook en kreeg de special ability van Jacob al op zo'n 18 procent, terwijl ik heb zitten darten tot ik erbij neerviel, en er pas sinds 33% progress gebruik van kan maken... No way dat deze game door twee verschillende mensen op exact dezelfde wijze wordt uitgespeeld! Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 precies... maar waarom is die brug afgesloten trouwens, is me nog steeds niet duidelijk... Reageren
.Exorcist Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 precies...maar waarom is die brug afgesloten trouwens, is me nog steeds niet duidelijk... Terroristen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 precies...maar waarom is die brug afgesloten trouwens, is me nog steeds niet duidelijk... Terroristen. Een aanvulling hierop: Het verhaal is dat Liberty onder een terroristische dreiging ligt. De overheid heeft dus besloten om iedereen die geen officieel amerikaans burger is, in de stadsdelen waar ze wonen te houden. Jij hebt als Niko geen zogenaamde Greencard, dus mag je niet reizen van stadsdeel naar stadsdeel. Om hier meer over te weten, kijk eens wat tv in je safehouse, daar zijn nogal vaak up to date uitzendingen van Weazel News!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.