ralphje Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Een easter egg is te vinden op www.liesdamnlies.net. Deze website heeft veel posts afkomstig van mensen uit Los Santos, Las Venturas, San Fierro en Vice City. Ook is er een link te vinden naar www.area53site.com. Ga naar een internetcafé in het spel om deze sites te bekijken. Via het normale internet zul je ze niet vinden :-). Reageren
vercettiboy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) wat is die ee dan? Bewerkt: 2 juli 2008 door vercettiboy Reageren
gta_rulez Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Uhm, waarschijnlijk dat die mensen daar vandaan komen.... Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Uhm, waarschijnlijk dat die mensen daar vandaan komen.... Dat heb je in zoveel ingame sites... Zelfs op lovemeet.net Reageren
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Uhm, waarschijnlijk dat die mensen daar vandaan komen.... Dat heb je in zoveel ingame sites... Zelfs op lovemeet.net Ergens wel leuk, maar een easter egg vind ik 't niet. In bijna ieder GTA spel tot nu toe heb je verwijzingen naar vorige GTA spellen. Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hoe type je op xbox 360 een site in? of kan dat niet?? ik kan er alleen via links komen Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hoe type je op xbox 360 een site in? of kan dat niet?? ik kan er alleen via links komen Misschien met je muis naar de url en dan op A ofzo? :$ En dan lettertjes kiezen? Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 hoe type je op xbox 360 een site in? of kan dat niet?? ik kan er alleen via links komen Misschien met je muis naar de url en dan op A ofzo? :$ En dan lettertjes kiezen? tnx Reageren
deserteaglenick Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 leuk gevonden ga meteen ff kijken! Reageren
blacklord Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Er is daar een topic dat geplaatst is door een studente uit Brussel. Ik dacht het alien-topic. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.