Jump to content

little jacob


steintje

Recommended Posts

ik kan nu bij jacob job,s gaan doen ofzo dan moet ik auto,s ergens heen brengen voor geld.

maar nu bij een zo,n missie moet ik een auto naar een paar bomen toebrengen volgens mijn

gps. maar dan zie ik nergens een pijltje als ik daar ben. op de map staat dat het naar onderen is maar dat red ik nooit in tijd.

kunnen jullie helpen? _O_

Bewerkt: door steintje
Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem had ik in het begin ook, maar dat komt dus omdat er nog een tunnel onder je loopt.

Ik weet niet meer precies hoe je er geraakt, maar als je de normale route volgt met je GPS zal je normaal een afslag tussen 2 huizen moeten nemen, die net voor het eindpunt is. Dan zal je beneden zijn, en kan je gewoon onder de tunnel, in het pijltje rijden. ;)

Best kan je even dat gebied verkennen vóórdat je de missie doet, omdat je dan wat meer tijd hebt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit probleem had ik in het begin ook, maar dat komt dus omdat er nog een tunnel onder je loopt.

Ik weet niet meer precies hoe je er geraakt, maar als je de normale route volgt met je GPS zal je normaal een afslag tussen 2 huizen moeten nemen, die net voor het eindpunt is. Dan zal je beneden zijn, en kan je gewoon onder de tunnel, in het pijltje rijden. ;)

Best kan je even dat gebied verkennen vóórdat je de missie doet, omdat je dan wat meer tijd hebt. ;)

oke bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...