steintje Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) ik kan nu bij jacob job,s gaan doen ofzo dan moet ik auto,s ergens heen brengen voor geld. maar nu bij een zo,n missie moet ik een auto naar een paar bomen toebrengen volgens mijn gps. maar dan zie ik nergens een pijltje als ik daar ben. op de map staat dat het naar onderen is maar dat red ik nooit in tijd. kunnen jullie helpen? Bewerkt: 5 mei 2008 door steintje Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ik heb t zelfde probleem... op de radar staat zown symbooltje naar beneden... als je m niet haalt, zeg je dat je t niet optijd bij de contact heb kunnen brengen.... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dit probleem had ik in het begin ook, maar dat komt dus omdat er nog een tunnel onder je loopt. Ik weet niet meer precies hoe je er geraakt, maar als je de normale route volgt met je GPS zal je normaal een afslag tussen 2 huizen moeten nemen, die net voor het eindpunt is. Dan zal je beneden zijn, en kan je gewoon onder de tunnel, in het pijltje rijden. Best kan je even dat gebied verkennen vóórdat je de missie doet, omdat je dan wat meer tijd hebt. Reageren
steintje Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Dit probleem had ik in het begin ook, maar dat komt dus omdat er nog een tunnel onder je loopt.Ik weet niet meer precies hoe je er geraakt, maar als je de normale route volgt met je GPS zal je normaal een afslag tussen 2 huizen moeten nemen, die net voor het eindpunt is. Dan zal je beneden zijn, en kan je gewoon onder de tunnel, in het pijltje rijden. Best kan je even dat gebied verkennen vóórdat je de missie doet, omdat je dan wat meer tijd hebt. oke bedankt. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 idd, thanks zo gelijk ff aan de slag als ik thuis ben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.