SUPERKoRT Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 kan je die faustin, omdattie op de grond ligt, mssn niet op n speciale manier omleggen, net als toen bij vlad? ik heb m toen te rap vol gepompt met lood bij nader inzien... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 kan je die faustin, omdattie op de grond ligt, mssn niet op n speciale manier omleggen, net als toen bij vlad?ik heb m toen te rap vol gepompt met lood bij nader inzien... Neen, je zal hem gewoon moeten doden met een wapen die je op dat moment in je bezit hebt. Je kan natuurlijk wel mikken op z'n hoofd voor headshot ofzo, maar zo'n mooie dood als Vlad kan je hem, denk ik, niet geven. Reageren
the max Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 kan je die faustin, omdattie op de grond ligt, mssn niet op n speciale manier omleggen, net als toen bij vlad?ik heb m toen te rap vol gepompt met lood bij nader inzien... Neen, je zal hem gewoon moeten doden met een wapen die je op dat moment in je bezit hebt. Je kan natuurlijk wel mikken op z'n hoofd voor headshot ofzo, maar zo'n mooie dood als Vlad kan je hem, denk ik, niet geven. hoe kan je vlad dan mooi doodmaken, mij lukte het niet Reageren
Goldadon Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 dat je zon kleine cutsene krijgt he? dat had ik ook verwacht toen ik de trekker overhaalde , richtend met een shotgun op zn kop. Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 kan je die faustin, omdattie op de grond ligt, mssn niet op n speciale manier omleggen, net als toen bij vlad?ik heb m toen te rap vol gepompt met lood bij nader inzien... Neen, je zal hem gewoon moeten doden met een wapen die je op dat moment in je bezit hebt. Je kan natuurlijk wel mikken op z'n hoofd voor headshot ofzo, maar zo'n mooie dood als Vlad kan je hem, denk ik, niet geven. hoe kan je vlad dan mooi doodmaken, mij lukte het niet je krijgt n soort cut scene... volgens mij moest je richten en de schietknop wat langer in houden als je vlak bij m staat t werd ook uitgelegd links boven in beeld... Reageren
Ch0mp0w33 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je kan hem wel op een speciale manier vermoorden, gewoon wachten tot hij zijn verhaal heeft gedaan. Dan loop je naar hem toe, tot om dat (aim)cirkeltje een rode knipperend lichtje komt. Dan kan iemand speciaal executeren. Bij mij was het, hij schoot in zn knie, toen in z'n buik en toen in z'n kop. En toen kukelde die van het dak van Perestrioka af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.