Jump to content

Blu-ray-lezer probleem!


mastala

Recommended Posts

Nee dit is niet zo'n topic als al die andere, niet aankomen met zet je internet uit ofzo!

Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat hij gta4 niet meer ''pakt'', hij start het spel en even later geeft ie aan error can't read disc. Af en toe komt ie bij het installeer scherm (omdat ik de data opnieuw wou installeren) en blijft ie hangen op 30%.

Ik probeerde daarna formula one championship edition en daarbij gaf die ook een error.

Dus ik dacht dat het aan de lezer lag, maar toen ik fifa in de PS3 drukte, deed de game het prima

Ik heb geen zin om de console op te sturen zoals de playstation telefoniste adviseerde.. ze zei dat het 2,5 maand gaat duren dat ik hem terugkrijg omdat het een oud model is(60gig), het moet toch ergens anders aan liggen?.. ik wil de console alleen opsturen op 1 voorwaarde: dat ik tijdelijk tot ik een nieuwe 60 gb krijg een 40 gig ps3 krijg!..

Te belachelijk voor woorden:@:@

en ik heb 2 controllers.. ze deden het allebei.. maar na de crash, druk ik op 1 van de controllers op de PS toets en blijft ie alleen maar knipperen.. :@ klote gta (t is een toffe game maar kom op zeg!)

Wat vinden jullie hiervan? en vinden jullie dat ik recht heb op een tijdelijke ps3? en zijn er meer mensen met dit probleem?

Gr

Mastala

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook belachelijk :duh:

Dat dit gebeurt door een spel mag niet kunnen, en ik vind dat ze je best een vervangende tijdelijk mogen sturen.

inderdaad, om 2,5 maanden te wachten vind ik geen goede service, tenzij inderdaad een vervangingsconsole word opgestuurd. Ik zal eens bellen straks, ik vroeg al of ze misschien in plaats van een 60 gb een 40 gb konden sturen en misschien het verschil laten betalen, maar dat doen ze niet:S!, wat je stuurt krijg je ook terug zegt ze

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog altijd geen problemen ondervonden met mijn ps3

je haalt 2 dingen door elkaar.

klote GTA.., dus waarom zou de playstation dame het dan op moeten lossen... als het volgens jou aan de disc van GTA ligt.

Als die de lezer naar de klote helpt, zou je bij rockstar aan moeten kloppen.

dus.. ligt het aan GTA, dan moet rockstar het probleem oplossen / vervangen.

ligt het puur aan de PS3, dan moet sony het oplossen.

Mijn xbox 360 heeft de bekende rings of death gehad, binnen 3 dagen een nieuwe gekregen.

super service.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit tegen mensen te zeggen/schelden, dat ze een topic openen, terwijl die er al is.

Jij doet het zelf!

Klik

Want deze is van jouw, en gaat over precies hetzelfde!

Wat is nu de nut ervan? Postcount omhoogkrikken?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog altijd geen problemen ondervonden met mijn ps3

je haalt 2 dingen door elkaar.

klote GTA.., dus waarom zou de playstation dame het dan op moeten lossen... als het volgens jou aan de disc van GTA ligt.

Als die de lezer naar de klote helpt, zou je bij rockstar aan moeten kloppen.

dus.. ligt het aan GTA, dan moet rockstar het probleem oplossen / vervangen.

ligt het puur aan de PS3, dan moet sony het oplossen.

Mijn xbox 360 heeft de bekende rings of death gehad, binnen 3 dagen een nieuwe gekregen.

super service.

ja oke, maar om een nieuwe console te krijgen zei de dame dat ik hem moest opsturen naar hun, en dat de lezer kapot is komt door gta4, ik vind dat rockstar inderdaad dit hoort op te lossen, maar zei hebben weer geen verstand van consoles, en kunnen mij geen console geven.. eigenlijk zullen rockstar en sony dit samen moeten oplossen, maar voor 1 iemand die een lezertje kapot heeft zullen ze wel geen e-mail naar elkaar toe sturen :\

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit tegen mensen te zeggen/schelden, dat ze een topic openen, terwijl die er al is.

Jij doet het zelf!

Klik

Want deze is van jouw, en gaat over precies hetzelfde!

Wat is nu de nut ervan? Postcount omhoogkrikken?

ja postcount omhoogkrikken:\, de een heeft ander doel als de andere, bij deze vraag ik of meer mensen het probleem hebben en of ze vinden dat ik recht heb op een tijdelijke console..

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit tegen mensen te zeggen/schelden, dat ze een topic openen, terwijl die er al is.

Jij doet het zelf!

Klik

Want deze is van jouw, en gaat over precies hetzelfde!

Wat is nu de nut ervan? Postcount omhoogkrikken?

ja postcount omhoogkrikken:\, de een heeft ander doel als(DAN) de andere, bij deze vraag ik of meer mensen het probleem hebben en of ze vinden dat ik recht heb op een tijdelijke console..

Leer Nederlands en wacht gewoon tot je hem terugkrijgt... niet zeuren.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit tegen mensen te zeggen/schelden, dat ze een topic openen, terwijl die er al is.

Jij doet het zelf!

Klik

Want deze is van jouw, en gaat over precies hetzelfde!

Wat is nu de nut ervan? Postcount omhoogkrikken?

ja postcount omhoogkrikken:\, de een heeft ander doel als de andere, bij deze vraag ik of meer mensen het probleem hebben en of ze vinden dat ik recht heb op een tijdelijke console..

Dat vroeg je in die andere topic ook al :7

Link to comment
Delen op andere websites

Jij zit tegen mensen te zeggen/schelden, dat ze een topic openen, terwijl die er al is.

Jij doet het zelf!

Klik

Want deze is van jouw, en gaat over precies hetzelfde!

Wat is nu de nut ervan? Postcount omhoogkrikken?

ja postcount omhoogkrikken:\, de een heeft ander doel als(DAN) de andere, bij deze vraag ik of meer mensen het probleem hebben en of ze vinden dat ik recht heb op een tijdelijke console..

Leer Nederlands en wacht gewoon tot je hem terugkrijgt... niet zeuren.

oke leraar nederlands

Link to comment
Delen op andere websites

stop zeuren kleuters :D

JE kan het tog naar een reparator brengen een {ILLE...... of geen ,..... want die maken het ook of ze vervangen de lezer door een lose hoe zei aankomen. doe je het zo niet dan doe je maar wat die vrouw zegt :7 of iemand anders

Link to comment
Delen op andere websites

k zag in x dat forumula het wel weer deed en andere games ook :S???.. ik wacht met gta in mijn ps3 doen tot de patch beschikbaar is, ik heb geen zin in weer dit gezeik, nu ben k volledige systeemherstel aant doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...