Jump to content

Leukste manier(en) om iemand te vermoorden


NickyHendriks

Recommended Posts

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    14

  • Nissan

    12

  • NickyHendriks

    5

  • Doggi

    5

nou ik vind dat sluipen met een alledaags mes toch wel leuk hoor!

ik vind het leuk om bijvoorbeeld een politiewagen of een ander vervoersmiddel zoals een brandweerwagen achter een takelwagen hangen ook heel leuk!

en dan keihard scheuren terwijl die auto eraan hangt... Daar kan ik me uren mee vermaken, mocht het nodig zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hier kun je een leuke top 10 maken van wat jij de saaiste, mooiste, leukste, enge of natuurlijk grappigste manieren vind om iemand in SA of gewoon CJ en de grove members dood te maken.

vertel ook waarom. als je wilt kan je ook zeggen hoe.

1. de leukste is altijd nog: grove members in je gang doen in een auto gaan vliegen met cheat en heel hoog in de lucht uitstappen (zorg wel voor een parachute)

2. hard rijden in een tanker en vlak voor je de persoon raakt uistappen dan zie je het gebeuren is egt grappig.

3. met de propellers van een heli iemand kapot maken

4. combine harvester en daarmee mensen doodrijden kijk wel goed naar de kant waar normaal de stro uit komt

5. satchel charge op de persone en dan weg laten rennen en als hij bijna uit beeld is BOEM

6. Chaos mode Cheat en voetgangers hebben wapens cheat spel zorgt zelf voor de moorden alleen kun je zelf ook vermoord worden

7. mensen in de fik zetten of met bazooka helemaal kapot maken

8. heel hoog in de lucht met auto en vliegende auto cheat cheat uitzetten en dan met geluk landen op een groep gastjes alleen oppassen dat je geen gangwar maakt door Ballas of Vagos dood te maken

9. iemand uit zijn auto halen en met zijn eigen auto hem doodrijden en dan de auto laten staan

10. Saai doodschieten

iets wat ook op nummer 1 hoort is: FF hier klikken en kijken maar en dan in plaats van op de brug midden in van de explosie staan (als je dit doet krijg je wel 6 sterren)

Greetz Zamg0d1

Denk goed na!!!

1-met katana iemands hoofd eraf snijden

2-zo een sletje in me auto nemen en dan voor de stijger eruit springen en de auto in het water laten gaan met haar der in:P

3-met shotgun iemands hoofd eraf schieten.

4-iemand overrijden(met auto)

5-iemand slaan voor een auto op de snelweg

6-iemand overijden (met motor)

7-iemands keel doorsnijden

8-iemand overijden (met BMX)

9-met blote vuist iemand rammen

10-met knuppel slaan

Alsje

MIJN TOP 10 ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Ik vermoord geen mensen, daarvoor ben ik te goed. Het zijn wel hele levens. Het zijn volwassenen die al ik weet niet hoe lang leven. Dat wil ik niet zomaar beëindigen. Dat is abnormaal. Barbaars. Ik zou me eeuwig schuldig voelen. Daarom vermoord ik nooit mensen.

Tenzij ze m'n auto aanraken of tegen me aan lopen natuurlijk. Of als iemand in z'n auto voor een stoplicht staat en dat stoplicht gaat op groen en hij doet er een uur over om vooruit te komen. Dan pak ik m'n rocketlauncher en knal ik ze weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe het ook nog op de klassieke style. Maar dan niet met een knife zoals Bierbuikje. Maar met een paar flinke klappen met mijn vuist liggen ze ook in no-time op de grond! :sigaar:

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...