_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 april 2009 Rapport Geplaatst: 13 april 2009 (bewerkt) De leukste manier vind ik de spontane manieren, net als je het niet verwacht. Een voorbeeld: CJ jat een auto in SF naast een tramrails, de bestuurder wordt op de tramrails gegooid en vervolgens overreden door de tram. En CJ kan rustig wegrijden; dit is me al een paar keer overkomen en het blijft grappig. @ hieronder: De Combine Harvester owned. Bewerkt: 15 april 2009 door _KoE_Mzungu Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 De leukste manier vind ik de spontane manieren, net als je het niet verwacht. Een voorbeeld:CJ jat een auto in SF naast een tramrails, de bestuurder wordt op de tramrails gegooid en vervolgens overreden door de tram. En CJ kan rustig wegrijden; dit is me al een paar keer overkomen en het blijft grappig. Dat is inderdaad wel leuk. Ook vind ik de manier waarop je iemand vermoord me een Combine Harvester leuk. Ook gewoon iemand doorzagen of zijn keel doorsnijden is leuk. Reageren
Bayside Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Van achter iemand zijn nek doorsnijden geeft mij een goed gevoel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik vindt iemands zen keel oversnijden wel leuk en het geeft is iets anders dan iemand gewoon overhoop knallen met een AK47. Reageren
Earth Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Lekker ouderwets iedereen overrijden met een auto of vrachtwagen. Het blijft lekker om telkens op een boulevard te rijden en tientallen mensen overrijden. Gelukkig kan het in GTA. Reageren
Fedmas Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Met een mes de keel doorsnijden vanaf achteren. Vind ik gewoon super om te doen . Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Zodanig veel Satchel charge op iemand gooien totdat hij dood is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 Wat een bende saddisten zijn wij toch , ik bindt vaak in MP op PS2 heel veel bommen op de auto en blazen ze op in een file op de ring. Reageren
westsiderules Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Wat een bende saddisten zijn wij toch , ik bindt vaak in MP op PS2 heel veel bommen op de auto en blazen ze op in een file op de ring. SA MP? Je kan toch geen mods downloaden voor op ps2? Of bedoel je "niet online multiplayer"? Waar je naar een bepaalde plaats moet gaan om met 2 te spelen? Ik snap niet wat je bedoelt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Wat een bende saddisten zijn wij toch , ik bindt vaak in MP op PS2 heel veel bommen op de auto en blazen ze op in een file op de ring. SA MP? Je kan toch geen mods downloaden voor op ps2? Of bedoel je "niet online multiplayer"? Waar je naar een bepaalde plaats moet gaan om met 2 te spelen? Ik snap niet wat je bedoelt. Als je weet dat er geen online MP is op PS2, wat is het dan , trouwens knallen we mekaar dan vaak op of mekaar chanteren, je hangt een Satchel op de andere en als die dan niet luistert: 'BOEM'(wat zijn wij toch een bende sadisten ). Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand overrijden met een BMX . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand overrijden met een BMX . Dat is zo onreallistisch, maar ja, daar hebben we Combine Harvesters voor, dat is pas leuk . Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand overrijden met een BMX . ja is ook wel fijn (als je niet zo lomp bent om van je fiets aftevallen zoals ik ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand overrijden met een BMX . ja is ook wel fijn (als je niet zo lomp bent om van je fiets aftevallen zoals ik ) Dan heb jegewoon meer Cycling Skills nodig . Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.