Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Maar die gaan niet dood, moeten ze eerst opstaan terug bunny-hop... Molotov's zijn ook een aardige manier . Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Maar die gaan niet dood, moeten ze eerst opstaan terug bunny-hop... Molotov's zijn ook een aardige manier . of vlammenwerper ook zien ze ineens zwart Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Molotov is grappig door het effect van de Blast Radius . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Maar die gaan niet dood, moeten ze eerst opstaan terug bunny-hop... Molotov's zijn ook een aardige manier . of vlammenwerper ook zien ze ineens zwart Molotov's hebben ongeveer hetzelfde resultaat, Brandblusser, dient om mensen te redden maar wat doe je ermee? Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Maar die gaan niet dood, moeten ze eerst opstaan terug bunny-hop... Molotov's zijn ook een aardige manier . of vlammenwerper ook zien ze ineens zwart Molotov's hebben ongeveer hetzelfde resultaat, Brandblusser, dient om mensen te redden maar wat doe je ermee? handig als je een in het vuur gevangen zit Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 handig als je een in het vuur gevangen zit Waarvoor denk je dat ik het gebruik? Jammer dat je met je camera geen mensen kunt verblinden ofzo . Reageren
Doggi Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 handig als je een in het vuur gevangen zit Waarvoor denk je dat ik het gebruik? Jammer dat je met je camera geen mensen kunt verblinden ofzo . ja vind ik ook is eigelijk alleen maar goed voor snapshots in san feiro Reageren
mauranius Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Tow truck, dan politiewagen opzoeken, terwijl hun erin zitten langs poppetjes rijden --> achteruit dan zet je de politiewagen op dat poppetje Reageren
BV_1993 Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Iemand pletten door op hem te bunnyhoppen met een BMX . Maar die gaan niet dood, moeten ze eerst opstaan terug bunny-hop... Molotov's zijn ook een aardige manier . of vlammenwerper ook zien ze ineens zwart Molotov's hebben ongeveer hetzelfde resultaat, Brandblusser, dient om mensen te redden maar wat doe je ermee? Het poeder dat erin zit is giftig, dus kan je er ook mensen mee doden Edit: stom van me, het is niet echt giftig, maar het neemt de zuurstof weg, daardoor kan de persoon niet ademen Bewerkt: 8 augustus 2009 door BV_1993 Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 En door de kou zou de hartklopping van de persoon stoppen, maar dit merk je natuurlijk niet in de game ^^. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 En door de kou zou de hartklopping van de persoon stoppen, maar dit merk je natuurlijk niet in de game ^^. Zou moeten, dan word die persoon wit/blauw , wat lichtjes overdreven is. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 De GTA III Era was sowieso niet realistisch, dus waarom zou je het toevoegen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 De GTA III Era was sowieso niet realistisch, dus waarom zou je het toevoegen. Het(onrealistische) zou wel passen in Vice City, maar daar heb je geen Brandblusser , jammer. Reageren
Nissan Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik mis hem niet. Ik heb genoeg aan alle andere wapens . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik mis hem niet. Ik heb genoeg aan alle andere wapens . Ach ja, missen, is toch altijd wel wat toegevoegde realisme he en de mogelijkheid om zelf branden te blussen. Maar we zullen de rest ook is iets laten zeggen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.