Jozz Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) De helitours pier is bijna exact hetzelfde als in real life, het is dus van real life na gemaakt en afgekeken/vewijzing naar de heliport in New York. http://www.panoramio.com/photo/6396663 ik heb nog geen plaatje ingame maar iemand anders misschien wel Bewerkt: 5 mei 2008 door jozz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 De helitours pier is bijna exact hetzelfde als in real life, het is dus van real life na gemaakt en afgekeken/vewijzing naar de heliport in New York.http://www.panoramio.com/photo/6396663 ik heb nog geen plaatje ingame maar iemand anders misschien wel vet gevonden! dat wist ik niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Doever Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 absoluut geen Eassteregg, dan is half GTA4 alleen al om deze reden een grote easteregg . maar wel leuk om te weten. p.s. die Heli's zijn altijd weg als ik ze nodig heb. is dat ook zo realife Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 de map verwijst toch naar NY ? Dit verwijst naar ook iets uit RL Maar de map noemen we geen EE toch ? ik denk dat ze in RL ook altijd weg zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack-IV Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Dit is geen Eeaster Egg of verwijzing ofzo, het is gewoon logisch eigelijk.. Bewerkt: 5 mei 2008 door Jack-IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 nops geen easter-egg ik houw van die heli's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Goed gevonden, een van de vele landmarks die Rockstar vanuit New York in Liberty City heeft overgenomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
playstation 3 gamer Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2008 Je kan ook een tour nemen als je erbij gaat staan en dan driehoekje in houd (op de ps3) netzoals bij een taxi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hit Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 pff, dan zitten er tenminste 3 Helicopters in maar dat vind ik nog veels te weinig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanfuck Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 pff, dan zitten er tenminste 3 Helicopters in maar dat vind ik nog veels te weinig Er staan er daar 4 op het vliegveld 4 bij sommige politiebureaus ook op het dak, en er zijn nog een aantal plekken, als je graag een helicopter wil een kan je hem ook via een cheat krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 vier helicopters Maverik, Helitour Maverick, Police Maverick en de Annihalator Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.