Jump to content

Free-Roam Groter?

Free-Roam te weinig mensen?  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Zou het leuker zijn als je free-roam met 100-150 mensen in de stad kon doen?

• Ja
      21
    • Nee
      6
    • Weet ik niet
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

ik speelde voordat ik GTA IV had GTA:SA online, daar had je alleen free-roam-mode (vrij door de stad lopen), maar dan met 100-200 mensen per server, daardoor ging het niet alleen om meer het killen (op sommige plekken wel), maar je kon ook samen dingen doen zoals cruisen (nadat je je auto hebt gepimpt), clanfights houden en nog veel meer.

Alle NPCs uit singleplayer waren weggehaald (vervangen door online mensen). Doordat je niet constant alleen maar aan het killen was bleef het dus veel langer leuk.

Dus daarom de vraag: wat vinden jullie,

zou het leuker zijn als je free-roam met veel meer mensen als vervanging van de single-player burgers kon doen?

voor SA online: www.sa-mp.com (moet je wel het spel hebben)

Mvg, Ivo

post-91742-1209999512_thumb.jpg

Geplaatst:
Dan ben je om de 10 seconden dood.

dat is waar maar niet als je afspreekt met een hele groep andere mensen ;) wat ik deed op een hele grote server

Geplaatst:
Dan ben je om de 10 seconden dood.

dat is waar maar niet als je afspreekt met een hele groep andere mensen ;) wat ik deed op een hele grote server

Ja maar je spreekt niet elke dag af ok de heletijd met een groep te gaan je wilt ook wel eens alleen spelen.

Geplaatst:
ja zou wel leuk zijn, want eerlijk gezegd vind ik 16 veel te weinig :N

Voor TDM en Racen is dit wel leuk, maar voor free-roam is de land gewoon veel te groot voor z'n 16-en.

Was best geweest met zijn 50-en, of zelfs zoals hier staat 100 tot 200 man, misschien zelfs 300 of heel misschien 400 man!!!

Dan zou Liberty City lekker vol zitten xD

Lekker cruisen enzo, nu heb je ook vaak het probleem dat de servers te vol zitten.

Maarja, hopen dat dit in de volgende GTA ofzo zal zitten.

Greetz

Geplaatst:

Een leuk idee, maar als je even door denkt, nee toch maar niet.

Er zijn redelijk veel problemen op beide consoles met de multiplayer. (Heb er zelf weinig last van)

Kan jouw connectie 100 ~ 400 man aan?

Maar het zou veel en veels te zwaar zijn denk ik.

En eigenlijk is free-roam een grote deathmatch. behalve als je aardig doet.

Ik denk als GTA IV over een jaar uit komt op de pc dat er dan wel weer iets zal komen wat er nu ook voor San Andreas is.

Meer flexibel dus.

Geplaatst:

Nu kan je maar tot de 16 mensen :duh: maar ik zou geen 100 mensen willen maar wel meer dan 16. Ongeveer 40 ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...