tinyq Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) kan iemand me hier nog mee helpe? if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleID; new Float:health; vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); GetVehicleHealth(vehicleID, health); SetVehicleHealth(vehicleID,1000.0); } } return 1;} bedankt alvast hij klopt niet Bewerkt: 5 mei 2008 door tinyq Reageren
WackoX Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); } return 1; } Bewerkt: 5 mei 2008 door WackoX Reageren
tinyq Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 srry wackox het werkt nog niet hij zegt steeds unknow command als ik het intype in server Reageren
Juwayri Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ben je het vergeten te compilen? De code hoort gewoon te werken. Reageren
WackoX Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je moet wel in een auto zitten om /fix te doen.. Reageren
tinyq Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 weet ik maar als ik in auto zit doet ie nog niet en heb ook gecompiled Reageren
Juwayri Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dan heb je het op de een of andere manier toch fout gedaan hij moet het doen. Reageren
Sandra Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Heeft een auto wel 1000 health? Ja... Dat commando zou gewoon moeten werken. Bewerkt: 6 mei 2008 door =>Sandra<= Reageren
Juwayri Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik zie al wat het probleem is. Hij werkt gewoon alleen je zit het effect niet als er geen rook uit de auto komt. Dus zet deze ClientMessage er maar bij: SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Vehicle Fixed!"); En dan krijg je: if(strcmp("/fix", cmdtext, true) == 0) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicle; vehicle = GetPlayerVehicleID(playerid); SetVehicleHealth(vehicle, 1000.0); SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "Vehicle Fixed!"); } return 1; } Nu kun je zien als je de code gebruikt. LET OP! Ik denk dat jij COLOR_GREEN niet defined hebt. Dus dat moet je dan in een andere kleur veranderen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.