Jump to content

Welke Grand Theft Auto is het beste?

Welke GTA is het beste?  

187 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Grand Theft Auto is het beste?

• Grand Theft Auto 1 (Oktober 1997)
      5
    • Grand Theft Auto 2 (30 september 1999)
      7
    • Grand Theft Auto III (22 oktober 2001)
      9
    • Grand Theft Auto Vice City (27 oktober 2002)
      36
    • Grand Theft Auto Advance (26 oktober 2004)
      6
    • Grand Theft Auto San Andreas (26 oktober 2004)
      49
    • Grand Theft Auto Liberty City Stories (25 oktober 2005)
      5
    • Grand Theft Auto Vice City Stories (31 oktober 2006)
      7
    • Grand Theft Auto IV (29 april 2008)
      121

Recommended Posts

Geplaatst:

gta vice city vanwege de sfeer..

gta san andreas vanwege het enorme gebied en nieuwe dingen die je kunt doen met CJ

gta iv vanwege next-gen en het vernieuwde schiet-systeem

• Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NigelSlangen

4

• FerryN

2

• Dwayne Forge

2

• XXL-GTA

2

Geplaatst:

Ik zit heel erg te twijvelen tussen GTA-IV & GTA-SA Ze zijn allebij goed,, alleen heb IV nog niet helemaal uitgespeeld dus ik wacht nog even met me oordeel :D

Als Gta-IV niet in het rijtje zou staan zou ik zonder twijvel zeggen dat SA 'The Best' is..

laterzz & Ciao Sir..

Geplaatst:

Iedereen zit te zeiken over GTA IV dat daar zo weinig te doen is. Nou ik werd toevallig wel kotsmisselijk van alle dingen die je in GTA SA kon doen. Tags spuiten, schelpen zoeken, foto's maken en van die paarden hoeven zoeken nou net of dat echt leuk is. Ik heb GTA SA nooit uitgespeeld omdat er allemaal veel te veel te doen was. Het verhaal zelf vond ik wel leuk en de steden + platteland en woestijn waren ook super. Ook de soundtrack vond ik goed vooral Radio Los Santos. Door GTA SA ben ik vooral naar Hiphop gaan luisteren in Real Life. Maar al die dingen zoeken in GTA SA vond ik 10x niks. Vice City vind ik de beste GTA van de vorige delen. Het sfeertje was goed en het verhaal en omgeving waren perfect. GTA III was ook leuk maar daar kon je dan weer veel te weinig doen. En LCS en VCS vond ik wel leuk maar verders niet zo heel bijzonder. Maar GTA IV is wel mijn favoriet. Het lijkt soms nu gewoon echt of dat je op vakantie in New York bent.

Ik kies dus voor GTA IV.

Mijn Top 6:

- GTA IV

- GTA Vice City

- GTA San Andreas

- GTA Vice City Stories

- GTA III

- GTA Libery City Stories

Only GrandTheftAuto

Geplaatst:

Hier mijn Top3 lijstje:

1.Gta 4,vanwege het realisme,graphics,goeie verhaalijn,en auto's :D

2.Gta SA,vanwege alle mogelijkheden,storyline,groot territorium,en vliegtuigen :)

3.Gta VC,vanwege de warme sfeer,verhaalijn,goed hoofdpersonage,en de personages ;)

Geplaatst:

Ik kies voor GTA IV, omùdat de mulitplayer in free roam gewoon pure fun is (6 sterren krijgen met een groep en dan rond rijden in een tourbus en alle flikken afknallen)

Geplaatst:
Hier mijn Top3 lijstje:

1.Gta 4,vanwege het realisme,graphics,goeie verhaalijn,en auto's :D

2.Gta SA,vanwege alle mogelijkheden,storyline,groot territorium,en vliegtuigen :)

3.Gta VC,vanwege de warme sfeer,verhaalijn,goed hoofdpersonage,en de personages ;)

Wat valt daar nu nog aan toe te voegen. :tu:

Geplaatst:

ik vind als je een gta game opstart dat die game je meteen moet raken, en dat had ik met vice city het meest

hoe gruwelijk gta IV ook is

vice city dus op 1. ik vond de sfeer magnifiek(belangrijkst) en voor het eerst weer motors

+ de humor vond ik super en de muziek ook

gta 4 op 2. alles is veel realistischer (beter uitgewerkt) vooral de besturing is echt tof en meer DETAILS overal.

muziek nie zo maar wel de comercials enzo--- abosolute satire

Geplaatst:

Ach, beetje vanalles beetj... GTA 1 en 2 zijn pure geschiedenis, GTA III is de eerste grote overgang, GTA Vice City is gewoon de beste van sfeer en ik hield van Tommy, die kerel was cool! GTA SA vond ik de gangsta nigga shit niet mijn ding, maar de game was wel goed! En GTAIV is de bekroning op al die jaren werk en vind ik ZEER goed!

En de muziek is lekker, je moet er gewoon voor openstaan!

Greetz!

Geplaatst:

GTA: Vice City vond ik persoonlijk het leukste. De map is mischien wel veel kleiner dan San Andreas, maar het had zo'n leuke missies. Daarnaast viel er voor zo'n kleine stad toch enorm veel te beleven.

Bijna alles was hier gewoon super aan.

GTA: San Andreas had een grote map, en er kwamen veel extra dingen bij. Ik weet nog dat ik die fiets bijvoorbeeld geweldig vond. Enkel had ik niet echt meer het sfeergevoel zoals bij Vice City, en ook de missies vond ik veel minder. De kaart was wel veel groter waardoor er dus altijd wel wat te beleven was.

GTA: IV is fel verbeterd qua graphics, alles is ook veel realistischer, maar als ik dan Vice City speel mis ik wel vaak die tijd.

Mijn uiteindelijk oordeel en stem gaat dus naar GTA: Vice City

Geplaatst:
Ik ga voor vice city. Omdat de vraag is welke de vetste GTA is, en niet het vetste spel. Van alle gta's vind ik Vice City het beste. Heerlijke gta sfeer en gta humor. Zoiets mis ik wel in GTA iv. Wat natuurlijk ook een fantastisch spel is. Maar wel iets minder GTA. En gta SA is de slechtste gta ooit. Ik heb niks tegen zwarte mensen, maar al dat getto-gangster-nigger gedoe trekt mij sowieso al niet aan en het past dus al helemaal absoluut niet bij gta

Ik vind auto stelen, de hele dag op straat,

mensen voor een fiets doodschieten,

Drive-By's doen enz enz best wel bij Gangsters passen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...