Jump to content

Welke Grand Theft Auto is het beste?


Dwayne Forge

Welke GTA is het beste?  

187 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Grand Theft Auto is het beste?

    • Grand Theft Auto 1 (Oktober 1997)
      5
    • Grand Theft Auto 2 (30 september 1999)
      7
    • Grand Theft Auto III (22 oktober 2001)
      9
    • Grand Theft Auto Vice City (27 oktober 2002)
      36
    • Grand Theft Auto Advance (26 oktober 2004)
      6
    • Grand Theft Auto San Andreas (26 oktober 2004)
      49
    • Grand Theft Auto Liberty City Stories (25 oktober 2005)
      5
    • Grand Theft Auto Vice City Stories (31 oktober 2006)
      7
    • Grand Theft Auto IV (29 april 2008)
      121


Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NigelSlangen

    4

  • FerryN

    2

  • Dwayne Forge

    2

  • XXL-GTA

    2

:o ben verbaast over wat jullie van gta iv zeggen!! ik vind serieus gta IV echt de beste gta die ik ooit gespeeld heb! dit is de eerste keer dat ik het niet saai vind of gaat vervelen! Het verhaal vind ik machtig en ik heb het net zoals bij een boek dat je het niet weg kan leggen omdat het zo spannend is, ik vind het verhaal echt super! je kan zoveel! en die mensen die zeiken over het rijden zijn gewoon noobys ^_^ want het is fucking makkelijk! terwijl ik nooit een racegame gespeeld heb! racedriver grid word me eerste. maar ik vind gta IV een top game en de missie's zijn juist enorm verschillend! de andere gta's waren juist saai! hierbij is het heel anders, iedere missie; zoals dat je bijvoorbeeld iemand moet bellen en dat je goed moet kijken wie het opneemt en die killen enzo, en dat je moet sniperen door met een soort ramenwasser ding op een wolkenkrabber te gaan en vanaf daar te sniperen enzo!! serieus ben nog nooit zo verslaafd aan een game geweest (behalve vroeger WoW dan xD) :dans::tu:

Link to comment
Delen op andere websites

De poll is niet helemaal eerlijk. GTAIV is net een weekje uit en iedereen is natuurlijk mega-enthousiast. Stel deze vraag als de volgende GTA is uitgekomen en je zal zien dat die het hoogst scoort. Het is nieuw, dus het is de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

moeilijk te zeggen, san andreas is naar mijn gevoel compleet anders dan IV, IV heeft de grapichs, san andreas de mogelijkheden. Ik heb gta SA gekozen.

sluit ik me volledig bij aan!

Link to comment
Delen op andere websites

top 9:D

1 gta 4 ik vind het vet dat je niet echt rijk wordt niet dat je een crimineel bent en superrijk dat is dom hierin moet je gewoon uit de schulden blijfen door missies te doen dat is veel vetter dan yay ik heb geld nu wil ik meer:p

2 gta san andreas veel mogelijkheden leuke minigames enz

3 vice city gewoon goett verhaal vond dit ook 1 van de moeilijkste dus meer tijd nodig om uit te spelen

4 gta 2 altijd vet ff top down iedereen doodbranden met een flamtrower:D

5 gta londen vette gta de eerste waarin je kon zwemmen

6 liberty city stories vet verhaal alleen jammer dat je niet kon zwemmen

7 vice city stories vette game ook de waterschooters en shit

8 gta 3 ook tof vooral die maffia missies eerste gta dat je echt bij 1 gang hoort en neit zon overloper bent zoals in de top downs

9 grand theft auto vette game alleen nu is ie een beetje saai maar de rc cars zijn hierin vet:D ctrl boom:D

ik denk dat ik je in het jaar dat ze uitkwamen allemal een 10 had gegeven gtas zijn altijd vet geweest ik vind het de beste game ooit ongeacht welke gta

Link to comment
Delen op andere websites

De beste is nog altijd GTA: Vice City, omdat de sfeer en het verhaal hier gewoon prachtig is. De tweede beste is GTA IV, omdat dit gewoon een revolutie is, en verder nog San Andreas omdat je hier veel plezier kunt beleven.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind Grand Theft Auto IV t beste wat je hier kunt is gewoon waanzinnig vet en bij mij gaat het om hoe realistisch het spel is dus ik vind IV t best.

grtz by : me G.F.S.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind GTA IV het beste gta maar het verhaallijn heb je zo uitgespeeld en dat vind ik jammer en er is iets dat mist van me gevoel maar ik weet niet wat het is. Maar de hoofdrolspeler en al die andere mensen passen gwn bij het verhaal in gta 4.

Maar gta vc blijft het leukste gta om te spelen qua verhaallijn en het spel wat je allemaal kunt doen als ze nou gta 4 engine(RAGE) bij vc deden dan zou dat het beste game ooit worden.

ik hoop dat de volgend deel net als vc word dat sweer dan he

Link to comment
Delen op andere websites

Vice city voor de sfeer .. San Andreas omdat er veel te doen is . GTA IV eerlijk gezegd vind ik het wat tegen vallen . Alles lijkt teveel op elkaar ( gebouwen ) De besturing van de voertuigen valt tegen ( het went wel maar bij Vice City en SA kon je lekker scheuren en jumps enz maken . dat is er niet meer bij . Er is te weinig te doen . de missies lijken teveel op elkaar ( rij daar heen kill de persoon en neem de drugs , geld of auto mee ) . Ik vind dat ik wel heel veel gebeld word of ik wat wil gaan drinken . .EN GROOTSTE MINPUNT de Muziekzenders zuigen echt !! 18 zenders en mischien 2 "aardige zenders "niet meer .

Nee dit word niet een spel die ik grijs ga spelen . Helaas want ik had me er zo op verheugd al een jaar lang

ach lul niet zo joh niks is beter dit is het beste COOLSTE muziek zenders beter dan andere gta's missies zijn cool en je kan bowlen,darten,poolen,zuipen,daten,internetten,enz en veeeeel meer dus SA was echt niet realistich GTA IV wel dus .en lijkt alles niet op elkaar hoor gebouwen zijn anders EN je kan met taxi enzo dus meeeeer mogelijkheden EN VETSTE GTA OOIT!!

GTA iv heeft veel meer mogelijkheden wat lullen julie dat san andreas het meer heeft kan je bij san andreas bolwen nee kan je bij san andreas daten ja maar hoe niet realistisch bij san andreas ga he gewoon ergens efe eten en dan is de date klaar maar bij gta iv heb je meer keuzes bolwen bar en noemaar op GTA IV IS GEWOON DE BESTE GAME IEDEREEN DIE DAT NIET VINDT HEEFT GEEN OGEN EN WEET NIET WAT GOED IS CAO A.S

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nog te twijfelen tussen SA en GTA4. Als ik me puur door enthousiasme zou laten leiden zou 4 de beste zijn, maar SA heb ik jaren en jaren lang plezier van gehad, en het is nog maar de vraag of dat met 4 ook zo word natuurlijk.

Damn, wat is gta4 trouwens verslavend zeg!! Ik begon vanavond om half 9 met spelen en nu om kwart voor drie s'nachts ben ik nog bezig...

Bewerkt: door The Black Cat
Link to comment
Delen op andere websites

Het was moeilijk kiezen tussen GTA III, San Andreas en GTA IV. Ik ging uiteindelijk toch uit op de kwaliteit van de game vergeleken met de kwaliteit van games in dezelfde periode. GTA IV is wat mij betreft toch de game van het jaar maar er zijn spellen die qua graphics toch wel dicht in de buurt komen. San Andreas is ook een topper maar het was eigenlijk gewoon helemaal niet mijn sfeertje.

GTA II vond ik in die tijd geweldig en speelde het door en door. Ik weet nog dat ik hem kocht bij mijn Playstation waar ik toen de tijd erg blij mee was. De andere games hebben ook een grote waarde voor me maar dit heeft toch een speciaal plekje in mijn hart veroverd, niet om de storyline en graphics maar gewoon om de fijne herinneringen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...