Jump to content

Welke Grand Theft Auto is het beste?


Dwayne Forge

Welke GTA is het beste?  

187 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke Grand Theft Auto is het beste?

    • Grand Theft Auto 1 (Oktober 1997)
      5
    • Grand Theft Auto 2 (30 september 1999)
      7
    • Grand Theft Auto III (22 oktober 2001)
      9
    • Grand Theft Auto Vice City (27 oktober 2002)
      36
    • Grand Theft Auto Advance (26 oktober 2004)
      6
    • Grand Theft Auto San Andreas (26 oktober 2004)
      49
    • Grand Theft Auto Liberty City Stories (25 oktober 2005)
      5
    • Grand Theft Auto Vice City Stories (31 oktober 2006)
      7
    • Grand Theft Auto IV (29 april 2008)
      121


Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NigelSlangen

    4

  • FerryN

    2

  • Dwayne Forge

    2

  • XXL-GTA

    2

Qua mogelijkheden enz: SA

Qua graphics én verhaal én online gaat GTA IV toch voor. En aangezien dat spel gewoon zo geweldig is uitgewerkt, en de minpuntjes geen grote minpuntjes zijn... :D

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard kies ik IV.. SA was heel breed, VC had de best sfeer ever, maar IV ziet er gewoon beter uit, punt!

Vooral de fysieke kracht van de vervoersmiddelen is echt geniaal, en ik speel de game tenslotte vooral vanwege de grote vrijheid die asfalt heet! :Y (Het heet ook GT Auto, hé.. _O_ )

En uiteraard sluit ik me ook volledig aan bij mijn collega hierboven, online loopt ook echt supervet!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Vice city voor de sfeer .. San Andreas omdat er veel te doen is . GTA IV eerlijk gezegd vind ik het wat tegen vallen . Alles lijkt teveel op elkaar ( gebouwen ) De besturing van de voertuigen valt tegen ( het went wel maar bij Vice City en SA kon je lekker scheuren en jumps enz maken . dat is er niet meer bij . Er is te weinig te doen . de missies lijken teveel op elkaar ( rij daar heen kill de persoon en neem de drugs , geld of auto mee ) . Ik vind dat ik wel heel veel gebeld word of ik wat wil gaan drinken . .EN GROOTSTE MINPUNT de Muziekzenders zuigen echt !! 18 zenders en mischien 2 "aardige zenders "niet meer .

Nee dit word niet een spel die ik grijs ga spelen . Helaas want ik had me er zo op verheugd al een jaar lang

ach lul niet zo joh niks is beter dit is het beste COOLSTE muziek zenders beter dan andere gta's missies zijn cool en je kan bowlen,darten,poolen,zuipen,daten,internetten,enz en veeeeel meer dus SA was echt niet realistich GTA IV wel dus .en lijkt alles niet op elkaar hoor gebouwen zijn anders EN je kan met taxi enzo dus meeeeer mogelijkheden EN VETSTE GTA OOIT!!

Jij lult, wat het is ZIJN mening, en wat jij typt is JOUW mening, dit is een verschil?

dat klopt maar het is ook MIJN mening als ik tegen hem iets zeg dus.

ik vind de muziek ook zuigen. nu happy?

kheb voor San Andreas gekozen omdat er zo gigantisch veel te doen is.

Bij SA kun jeook Tunen en pimpen, jammer dat dat hier niet gaat. Ook jammer is dat je niet echt goede bochten kunt maken als je een beetje hard gaat, realisitisch natuurlijk wel, maar het is toch iets handiger om onrealistisch te spelen :puh: En het door de vooruit vliegen wanneer je tegen een paaltje knalt, ook wel jammer! Een goed pluspunt: Je mobieltje. Als je 1 x de code van de super gt intypt, word ie opgeslagen en kun je hem altijd bestellen, echt handig!.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City, de stad, sfeer, alle radiozenders goeie muziek.

Tommy Vercetti lekkere hoofdrolspeler om tegenaan te kijken. :Y

Met mooie palmbomen en gebouwen enzo.

GTA IV nog pas aant spelen, maar die vind ik ook erg goed.

Zeker nu ik aan het wennen ben aan de spelers en de stad, wordt het steeds toffer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...