cooling Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ha mensen ik heb een nieuwe 3d kaart van ATI. op een rare manier als ik in med rechter klik doet in het venster dan loopt hij 1 min varst (med) met nvidia kaarten heb ik dat niet. met een andere ati kaart heb ik dat probleem ook. Als iemand mij kan helpen! Thx Reageren
thaspraya Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ati drivers geinstalleerd en nvidia drivers eraf gegooid? Reageren
cooling Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ati drivers geinstalleerd en nvidia drivers eraf gegooid? Zekers er afgegooit de nieuwste drivers zal ik nu proberen. Reageren
cooling Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Ha mensen, Med loopt nog steeds varst. Sketchup loopt traag met inzoemen alleen en selecteren ( draaien van beeld en de grote van het object maakt niet uit dat loopt gewoon vlot) Gta_Sa start niet Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Soms is het zo dat als je van nVidia overstapt naar ATi, je dan heel Windows opnieuw moet installeren omdat het eraf gooien van de drivers van je nVidia kaart, soms niet genoeg is om alles van de drivers te verwijderen. Ik moest dat na de overstap van een nVidia G-Force 6200 TurboCache naar een ASUS ATi EAH2600 PRO ook doen... Greetz Reageren
cooling Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Ha mensen!, er zat inderdaad nog drivers op. alles is verweiderd maar helaas loopt de boel nog steeds traag. Trouwens bedankt voor alle ideetjes Windows opnieuw installeren zie ik als laatste optie [EDIT] Het probleem is nu erger geworden sketchup loopt nu helemaal niet meer vlot Bewerkt: 7 mei 2008 door cooling Reageren
osmgek11 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Ha mensen!,er zat inderdaad nog drivers op. alles is verweiderd maar helaas loopt de boel nog steeds traag. Trouwens bedankt voor alle ideetjes Windows opnieuw installeren zie ik als laatste optie [EDIT] Het probleem is nu erger geworden sketchup loopt nu helemaal niet meer vlot Wat voor videokaart heb je dan gekocht mischien is die. ATI kaart gwn te traag voor die progamma`s Bewerkt: 7 mei 2008 door osmgek11 Reageren
cooling Geplaatst: 9 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2008 Heej, het is een net nieuwe kaart. lijkt me sterk: MSI ATI Readon HD 2600XT Hoizz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.