CarThief Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ik heb een server kunnen starten, zelfs een verbinding succesvol voor zowel admin als speler, maar de server heeft totaal geen script, zelfs /commands werkt niet! Hoe laad ik nou precies die scripts in de server? Is het iets via de admin client, of mischien iets met een bestand? Hmmm... of mischien iets met mIRC? Ik heb zo'n beetje alles geprobeert. Ik heb al bestaande bestanden en scripts, moet nog ze alleen zien goed te gebruiken. En als het nog niet opgevallen is, er is echt eens een MTAVC turorial nodig, niet iedereen kan SA op zijn computer draaien, of het kopen ofzo. Edit: Voorlopig blijf ik nog wel effe knoeien met het systeem tot ik iets vind. Edit: Ik heb het eindelijk gevonden. Voorlopig geen problemen. Maar een turorial zou echt wel handig zijn voor MTAVC. Ze spelen dat nog wel steeds hoor. Bewerkt: 5 mei 2008 door CarThief Reageren
CarThief Geplaatst: 14 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Excuses voor dubbelpost, maar dit forum is niet bepaald levendig hier, en er is een nieuwe vraag. Ik kan haast alles laden, behalve een submode op de server zetten. De optie menu met carkicker, countdown, administratie commandos en dergelijke werkt prima. En de verbinding, zowel als die admin client werkt ook. Er gebeurt alleen niet veel als ik allerlei scripts probeer te loaden. Enige hulp om de Submode van een server op iets te zetten? Ik ken nu de IRC en zijn MTA commandos een beetje, zowel volledige toegang tot administratie panelen. Zowel scripts laden in admin client menu's en IRC werkt niet echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.