azert Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik heb mijn eigen filmpje gemaakt je vind het hier --}http://rapidshare.de/files-en/602372/filmpje_gta_sa.ppt.html als je die site hebt ga je helemaal naar onder dan zie je ergens free staan pak dat als je die pagina hebt dan staat er in het groot Download: filmpje_gta_sa.ppt pak dat mischien kom je dan uit op powerpoint zie je ergens vanboven dia voorstelling staan klik daar op dan moet jedia voorstelling pakken :blink: altijd even wachten voor het filmpje komt (die storing eerst is normaal :rolleyes: groetjes azert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 uhm...powerpoint is geen video programma....ik zie alleen wat text en 2 ruis beelden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 uhm...powerpoint is geen video programma....ik zie alleen wat text en 2 ruis beelden je moet even wachten :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 daar ligt het niet aan....ik vond het al verdacht toen die download al zo snel klaar stond....probeer je filmpje in Windows Movie Maker te maken..... Start > Bureau accersoires> movie maker succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 uhm...powerpoint is geen video programma....ik zie alleen wat text en 2 ruis beelden je moet even wachten :huh: Nee, ik zie hetzelfde als The Godfather, alleen een presentatie met wat tekst en 2 beelden waar ik niks van kan maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ik zal alleen het filmpje geven zonder powerpoint http://rapidshare.de/files-en/602719/P1010039.mov.html en de flop http://rapidshare.de/files-en/602799/P1010040.mov.html als het nu niet lukt weet ik het niet meer <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 Ja zo doen ze het.. maar dat kan beter. Beeld beweegt en flikkert heel erg, maarja dat heb je als je het opneemt met een webcam of digitale videocamera.. en nog gepraat erdoorheen ook.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 (bewerkt) sorry :unsure: mijn broer dacht dat hij nog niet aan het filmen was Bewerkt: 14 februari 2005 door azert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 14 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2005 ehhm is een beetje kort...jammer van de webcam en je broertje...mja we hope dat er betere filmjes volgen...het begin is er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
azert Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ehhm is een beetje kort dat komt door dat mijn fototoestel maar15 sec. kan filmen :huh: :unsure: spijtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Waarmee moet je hem eigenlijk afspelen ?. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Waarmee moet je hem eigenlijk afspelen ?. .MOV is Quicktime Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SILVER 910 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ok dan kan ik het zo kijken, tnx voor de snelle reactie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigsmoke Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 wel een cool filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 16 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2005 Hij duurt 15 seconden er praat iemand doorheen ik zou ff een nieuw filmpje maken...maar toch leuk [EDIT door Lantyz: We staan naast je, je hoeft niet zo te schreeuwen..! Laat die hoofdletters voortaan achterwege, svp.] [EDIT door the godfather: dit is een van de laatste keren dat ik je bericht moet wijzigen i.v.m caps lock tekst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.