storm75 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Nico is druk bezig geld te verdienen maar kan je er ook iets mee ? bv huizen kopen of iets anders ? Reageren
Colleke1 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Nico is druk bezig geld te verdienen maar kan je er ook iets mee ? bv huizen kopen of iets anders ? iig geen huizen dat ik weet Maar verder wel goeie vraag waar ik ook wel eens antwoord op wil Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Je kan wapens, kleren, hoeren en eten kopen Veelhè? .. Ik vind 't echt zwak dat je zo weinig kan kopen Want volgensmij kan je echt niet meer kopen! Reageren
storm75 Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 nou dat zou wel een tegenvaller zijn want ik ben pas op de helft en heb al meer dan 300.000 dollar . ik zou niet weten waarom ik nog van die klusjes moet opknappen want geldgebrek heb ik inmiddels niet meer Reageren
Spark Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Inderdaad Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan) Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G) Daar doe je het dus allemaal voor he Reageren
tommy thompson Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ja heel weinig jah. dat is ook mijn enigste minpunt dat ze die variaties uit san andreas hebben gehaald maar als je in je klerekast kijkt in je apartement zie je wel zonnebrillen en hoeden staan die kun je natuurlijk nie pakken omdat je die nie hebt dus waar kan je die in godsnaam kopen of vinden? Reageren
oldschool Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Inderdaad Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan) Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G) Daar doe je het dus allemaal voor he Ja maar ps3 heeft dat niet hea... ik had gehoopt dat je die auto's kon kopen van eroticar maar dat schijnt ook al niet te kunnen.... Rockstar heeft een hele mooi stad gemaakt waar je veel te weinig in kan.... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 maar als je in je klerekast kijkt in je apartement zie je wel zonnebrillen en hoeden staan die kun je natuurlijk nie pakken omdat je die nie hebt dus waar kan je die in godsnaam kopen of vinden? Ik zit helemaal nog niet ver in GTA IV (15 %) maar ik ben wel al in de Russian Shop geweest. En daar staan er brillen aan de kassa, hoeden heb ik nog niet gezien maar brillen kun je allessinds in de Russian shop kopen. Reageren
L156 Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Inderdaad Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan) Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G) Daar doe je het dus allemaal voor he Ja maar ps3 heeft dat niet hea... ik had gehoopt dat je die auto's kon kopen van eroticar maar dat schijnt ook al niet te kunnen.... Rockstar heeft een hele mooi stad gemaakt waar je veel te weinig in kan.... Daar ben ik het dus helemaal met eens..R* had toch wel een richting/rijk spelletje kunnen maken..Met richting bedoel ik bijv: -Een baan -Free game -Rijk leven + veel uitgeven.. Zo zou ik het wel leuk vinden maar met zo weinig functies..Ik hoop dat dit niet bij de PC Game komt (Alssie uit komt).. Reageren
tommy thompson Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 (bewerkt) Ik zit helemaal nog niet ver in GTA IV (15 %) maar ik ben wel al in de Russian Shop geweest. En daar staan er brillen aan de kassa, hoeden heb ik nog niet gezien maar brillen kun je allessinds in de Russian shop kopen. [/quote brillen bij de kassa? laat ik daar nou net nie geweest zijn bedankt voor de tip Bewerkt: 5 mei 2008 door tommy thompson Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Lol, inderdaad, wat kun je met het geld doen. Tzou leuk zijn als rockstar er iets had ingezet waar je je geld aan kon spenderen Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als je illigaal in het land bent kan je moeilijk een huis kopen of een auto op je naam. En je hebt helemaal niks aan een huis man. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als je illigaal in het land bent kan je moeilijk een huis kopen of een auto op je naam.En je hebt helemaal niks aan een huis man. Als je 3000 mensen kunt vermoorden en er met 200 dollar healthkosten vanaf komen, kun je ook illegaal ene huis kopen denk ik Reageren
mattetoet Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 ze zouden beter ondergrondse garageboxen in het spel hebben gezet die 50000 per stuk ofzo kosten om er dan autos in te zetten Reageren
TheoBerg Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Als je illigaal in het land bent kan je moeilijk een huis kopen of een auto op je naam.En je hebt helemaal niks aan een huis man. Als je 3000 mensen kunt vermoorden en er met 200 dollar healthkosten vanaf komen, kun je ook illegaal ene huis kopen denk ik Orde, Orde ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.