Jump to content

Kan je nog iets doen met het geld ?


storm75

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spark

    3

  • StrongBongSmoke

    3

  • storm75

    2

  • tommy thompson

    2

Top Posters In This Topic

Nico is druk bezig geld te verdienen maar kan je er ook iets mee ? bv huizen kopen of iets anders ?

iig geen huizen dat ik weet

Maar verder wel goeie vraag waar ik ook wel eens antwoord op wil :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nou dat zou wel een tegenvaller zijn want ik ben pas op de helft en heb al meer dan 300.000 dollar . ik zou niet weten waarom ik nog van die klusjes moet opknappen want geldgebrek heb ik inmiddels niet meer :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ^_^

Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan)

Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G)

Daar doe je het dus allemaal voor he _O_

Link to comment
Delen op andere websites

ja heel weinig jah.

dat is ook mijn enigste minpunt dat ze die variaties uit san andreas hebben gehaald

maar als je in je klerekast kijkt in je apartement zie je wel zonnebrillen en hoeden staan

die kun je natuurlijk nie pakken omdat je die nie hebt

dus waar kan je die in godsnaam kopen of vinden? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ^_^

Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan)

Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G)

Daar doe je het dus allemaal voor he _O_

Ja maar ps3 heeft dat niet hea... ik had gehoopt dat je die auto's kon kopen van eroticar maar dat schijnt ook al niet te kunnen....

Rockstar heeft een hele mooi stad gemaakt waar je veel te weinig in kan....:(

Link to comment
Delen op andere websites

maar als je in je klerekast kijkt in je apartement zie je wel zonnebrillen en hoeden staan

die kun je natuurlijk nie pakken omdat je die nie hebt

dus waar kan je die in godsnaam kopen of vinden? :?

Ik zit helemaal nog niet ver in GTA IV (15 %) maar ik ben wel al in de Russian Shop geweest. En daar staan er brillen aan de kassa, hoeden heb ik nog niet gezien maar brillen kun je allessinds in de Russian shop kopen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ^_^

Eigenlijk zou het spel dan al uit moeten zijn, want het doel is een beetje om rijk te worden. Daar gaat het verhaal om iig (half dan)

Maar als je 500.000 hebt krijg je (op de xbox360) wel een achievement (55G)

Daar doe je het dus allemaal voor he _O_

Ja maar ps3 heeft dat niet hea... ik had gehoopt dat je die auto's kon kopen van eroticar maar dat schijnt ook al niet te kunnen....

Rockstar heeft een hele mooi stad gemaakt waar je veel te weinig in kan....:(

Daar ben ik het dus helemaal met eens..R* had toch wel een richting/rijk spelletje kunnen maken..Met richting bedoel ik bijv:

-Een baan

-Free game

-Rijk leven + veel uitgeven..

Zo zou ik het wel leuk vinden maar met zo weinig functies..Ik hoop dat dit niet bij de PC Game komt (Alssie uit komt)..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit helemaal nog niet ver in GTA IV (15 %) maar ik ben wel al in de Russian Shop geweest. En daar staan er brillen aan de kassa, hoeden heb ik nog niet gezien maar brillen kun je allessinds in de Russian shop kopen. :Y

[/quote

brillen bij de kassa? laat ik daar nou net nie geweest zijn

bedankt voor de tip ^_^

Bewerkt: door tommy thompson
Link to comment
Delen op andere websites

Als je illigaal in het land bent kan je moeilijk een huis kopen of een auto op je naam.

En je hebt helemaal niks aan een huis man.

Als je 3000 mensen kunt vermoorden en er met 200 dollar healthkosten vanaf komen, kun je ook illegaal ene huis kopen denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Als je illigaal in het land bent kan je moeilijk een huis kopen of een auto op je naam.

En je hebt helemaal niks aan een huis man.

Als je 3000 mensen kunt vermoorden en er met 200 dollar healthkosten vanaf komen, kun je ook illegaal ene huis kopen denk ik

Orde, Orde ! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...