Jump to content

Beat the heat

Recommended Posts

Geplaatst:

Het was mij het eerst opgevallen tijdens de missie waar ge goldberg hebt doodgedaan. Ik kreeg toen veel sterren bij het buitengaan ik rende de metro in en op de sporen tot buiten politie cirkel en ze volgen trouwens ook niet in de metro. Bij de missie met bankoverval was dit ook handig waarom naar bovengaan waar ze voorstellen binnen de cirkel als je wat verder ook kon zonder sterren. Dus teveel sterre en dus grote cirkel gewoon via de metro gaan.

ps: waar staat het yankee stadion ?

Geplaatst:

Ik ga altijd als ik buiten de cirkel ben gelijk stilstaan op eerste beste kruispunt, als er dan zo'n nieuwe politie auto verschijnt op de map buiten de cirkel dan weet je waar die vandaan komt en kan je andere kant op gaan, en vaak als je stil staat buiten de cirkel ben je ze sowiezo al bijna altijd kwijt. Je hebt dan minder kans dat je doorrijd en zomaar weer politie tegenkomt.

Geplaatst:

Eenmaal buiten de cirkel, klein steegje indraaien en opgelost! :D

Maar de metro is idd ook een zeer handige truuk! :D

Geplaatst:
Eenmaal buiten de cirkel, klein steegje indraaien en opgelost! :D

Maar de metro is idd ook een zeer handige truuk! :D

Ook al ben je maar vijf centimeter bij wijze van buiten de cirkel, stap uit je auto! Je ziet dan op je map dat er wordt ingezoomd op je marker, je bent dan een minder goed zichtbaar doelwit en de flikken moeten dan dichterbij zijn dan in een auto om je te kunnen zien! :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...