Jump to content

Helikopter op vliegveld


oldschool

Recommended Posts

Ik heb dus gta uitgespeeld (missies) en ik naar het vliegveld in zo'n tour helikopter staat daar eindelijk zo'n helikopter met van die guns, je weet wel die zwarte. Dus ik pak die helikopter krijg meteen 4 sterren dus ik denk ga gewoon ver de zee op buiten die kring waar ze zoeken. Maar waar ik ook ga, maakt niet uit hoe ver, ik blijf een cirkel om me heen houden, ook al vlieg ik minimaal 3 minuten echte tijd weg van land. Weet iemand hoe dit komt en is het ook mogelijk om die sterren dan wel kwijt te raken?

PS: Er is geen enkele boot onder me, en ook geen enkele helikopter van de politie in de buurt, ben helemaal alleen op de zee en die kring gaat gewoon constant met me mee...

Link to comment
Delen op andere websites

nee klopt dat had ik ook ... ik was ongeduldig en wou ff naar de gevangenis kijken op het 3e eiland :D ( helaas kan je ook daar niet in ) maar toen wou ik wegvliegen en deed hetzelfde als jij .. Ik denk dat het spel en die cirkel reageert en meet . dat zodra je weer aan land komt of vliegt welke politievoetuigen er in de buurt zijn .

met een heli de pay en spray in zou wel lachen zijn .. niet dat het kan natuurlijk :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hier maar 1 ding op te zeggen... haha grappig :puh:

maar zit er niet nog een politie in je helicopter? misschien zou dat kunnen?

Heb ik naar gekeken, hing niemand aan en voor wat ik kon zien zat er ook niemand in, maar dan had hij me ook wel kunnen aanhouden denk ik...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn, dat het de politieheli is, en dat die kunnen peilen waar jij bent met die heli?

nee want ik had een van die heli's gepakt waarbij je ook een toer kan maken

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, met een helikopter op zee gaan, helpt (jammergenoeg) NIET om je wanted level weg te halen... Waarom is nog zo zeer de vraag :D

Ik heb het zelf ook al gehad, heb toen mijn heli in mijn gele parkeerrechthoekje voor mijn huisje gezet en vlug een boot genomen en even weggevaren, wanted kwijt, maar heli nog intact! :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn, dat het de politieheli is, en dat die kunnen peilen waar jij bent met die heli?

Ja dat zou een logische verklaring zijn

Maar dan heb ik nu nog een probleem, m´n mobiel doet het ook niet in de helikopter :O

Ik dacht ik bel die kerel wel dat m'n wanted weg gaat maar ik kan niet eens bellen :s -edit- mobiel gefixt maar zie net dat die kerel nu uit m'n mobiel is verdwenen nu ik het uitgespeeld heb :( [/font]

Bewerkt: door oldschool
Link to comment
Delen op andere websites

Kan het niet zo zijn, dat het de politieheli is, en dat die kunnen peilen waar jij bent met die heli?

Nee. Als dat zo zou zijn dan kun je ook niet je wantedlvl met een police kwijtraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...